پیام ویژه
لیبرمن: در برابر حماس وضعمان این است، مقابل ایران چه خواهیم کرد؟
دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 - 8:09:15 AM
پیام ویژه - رهبر حزب "اسرائیل بیتنا" و وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی به شدت از سیاست نتانیاهو در حمله به نوار غزه انتقاد و به ضعف این رژیم در برابر مقاومت فلسطین اذعان کرد.
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین: به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ سابق و رهبر حزب"اسرائیل بیتنا" در گفتگو با روزنامه عبری زبان معاریو حمله شدیدی را علیه سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم کرده و گفت: به تمامی شهروندان در اسرائیل پیشنهاد می‌کنم از خود این سوال را بپرسند، اگر این وضعیت ما در مقابله با حماس است، موضعگیری ما در مقابله با حزب‌الله و ایران چیست؟
لیبرمن تاکید کرد: نتانیاهو موجودیت ما را به خطر می‌اندازد و ما را به سوی هلاکت سوق می‌دهد.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی با اشاره به ضعفی که این رژیم از خود در برابر مقاومت فلسطین نشان داده، گفت: جهان عرب نظاره‌گر ما است، آنها می‌گویند اگر وضعیت اسرائیل در برابر حماس این است پس وضعیت آن در برابر حزب‌الله و ایران چگونه خواهد بود؟
او افزود: نتانیاهو تا زمانی که ماموریت تشکیل کابینه بر عهده یائیر لاپید است، مدت عملیات علیه غزه را تمدید خواهد کرد.
لیبرمن در ادامه نتانیاهو را به همکاری با حماس متهم کرد و گفت: سال‌ها است نیاز به یک عملیات نظامی وجود دارد.
رهبر حزب "اسرائیل بیتنا" تاکید کرد: اگر این عملیات را بدون توافقی مشخص که در آن حماس در ازای خلع سلاح و بازگرداندن اسرا و مفقودین اسرائیلی به خانه‌هایشان کمک اقتصادی دریافت کند، به پایان برسانیم، تمام این تلاش‌ها بی‌فایده خواهد بود.
او در ادامه باز هم تاکید کرد: تاکنون کابینه امنیتی به این شکل ضعیف نبوده است.
لیبرمن درباره عملیات شمال غزه با اشاره به اینکه هدف از این عملیات بهبود وضعیت نتانیاهو بود، گفت: این عملیات از یک عملیات نظامی به نمایش عمومی تبدیل شد و آنها واقعیت‌ها را از اسرائیلی ها مخفی می‌کنند.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/663126/لیبرمن--در-برابر-حماس-وضعمان-این-است،-مقابل-ایران-چه-خواهیم-کرد؟
بستن   چاپ