پیام ویژه
شهردار منطقه2 :
روابط عمومی مانع گسست های ارتباطی است
سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 - 10:03:00
پیام ویژه - شهردار منطقه 2 درمراسم گرامیداشت هفته روابط عمومی اظهار کرد: موفقیت هر سازمان مستلزم ارتباط موثر و تعامل با مخاطب است و نقش روابط عمومی به عنوان عامل پیوندها ورفع گسست های ارتباطی در کسب این موفقیت بسیار قابل اهمیت است .

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، حسن صفات ، شهردار منطقه در این مراسم ضمن تبریک هفته روابط عمومی و ارتباطات گفت: روابط عمومی واسطه اثرگذار میان مدیریت شهری، پرسنل سازمان و عموم شهروندان است و با عملکرد مناسب می تواند مردم را به حقوق شهروندی خود آگاه و زمینه را برای حل مسائل و مطالبات آنان فراهم کند.
صفات با بیان اینکه امروزه در سطح جهانی مدیریت استراتژیک مطرح است گفت: رویکرد سیاستگزاری در برنامه ها و فعالیتها ضروریست و روابط عمومی در شهرداری که یک سازمان خدمات رسان است می بایست ضمن شناسائی نیاز مخاطبان توانمندی لازم برای انتقال برنامه های سازمان به شهروندان و ارتقاء مطالبه گری آنها را داشته باشد.
او با بیان اینکه نقش روابط عمومی‌ها با روشنگری و آگاهی بخشی به شهروندان و همچنین تحلیل مطالبات افکار عمومی در تحقق اهداف سازمان موثر است،گفت: استفاده از نوآوریها و ابتکارات نقش به سزائی در موفقیت روابط عمومی دارد.
صفات افزود: روابط عمومی می تواندبه عنوان یک بخش نظارتی بر فعالیت ها و اقدامات سازمان نظارت داشته باشد این وظیفه به واسطه ارتباط درون وبرون سازمانی ، به عنوان دیده بان با نظارت بر عملکرد و برنامه ها ، در برنامه ریزی ها نقش آفرین باشد.
شهردار منطقه ضمن قدردانی از زحمات روابط عمومی منطقه در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات اظهار داشت: امید است روابط عمومی با انرژی و آرامش بیشتر و در قالب یک تلاش برنامه‌ریزی شده و هوشمندانه بتواند سازمان و مخاطبان را به یک نقطه تعاملی‌، تفاهمی و مشارکتی نزدیک سازد و رسالت خود را در راستای تحقق اهداف مدیریت شهری ایفا نماید.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/663876/روابط-عمومی-مانع-گسست-های-ارتباطی-است
بستن   چاپ