پیام ویژه
شهردار تهران تأکید کرد
عرضه سهام شهروند در بورس در جهت اصلاح ساختار آن
شنبه 1 خرداد 1400 - 17:06:15
پیام ویژه - فروشگاه شهروند سهروردی به عنوان چهل و سومین فروشگاه با حضور شهردار تهران و برخی اعضای شهر و مدیران شهری در خیابان شهید علی اکبری افتتاح شد.

به گزارش شهر، پیروز حناچی در این مراسم با تاکید بر عرضه فروشگاه شهروند به بورس گفت: من از همکارانم تشکر می کنم که به قول خود عمل کردند و این فروشگاه را آماده کردند تا مردم از آن استفاده کنند.
او در ادامه با تاکید بر عرضه شهروند به بازار بورس گفت: این کار شفافیت این فروشگاه را بیشتر خواهد کرد و در جهت اصلاح ساختار شهروند است و این پروژه پیشتاز ماست. در آینده شرکت های دیگری مانند همشهری را هم آماده می کنیم که به بورس عرضه کنیم.
شهردار تهران همچنین سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت و در ادامه افزود: خرمشهر هم در آن روز که پس از مقاومتی جانانه سقوط کرد و هم زمانی که در یک عملیات غرور آفرین آزاد شد در یاد مردم ما خواهد ماند. در روزی که خرمشهر آزاد شد رزمندگان ما سی هزار اسیر از دشمن گرفتند. یاد و خاطره شهدای آزادسازی خرمشهر گرامی باد.
در این مراسم همچنین امامی - معاون مالی شهرداری تهران - با تاکید بر فروش شهروند به بخش خصوصی گفت: زمانی که شهروند تاسیس شد برای یک نیاز در شهر بود اما امروز که می بینیم بخش خصوصی در رقابت با این فروشگاه است باید آن را با ساز و کاری اداره کنیم که بتواند رقابت کند چرا که معتقدیم فروشگاه داری کار شهرداری نیست. بر این اساس برنامه شهرداری واگذاری این فروشگاه به بخش خصوصی و آماده کردن برای عرضه به بورس است.
همچنین در این مراسم وحید کریمی مدیرعامل شهروند گفت: شهروند 27 سال است که به مردم خدمت عرضه می کند و امیدوارم در آینده بهتر به مردم خدمت رسانی کنیم.
او گفت: فروشگاه حاضر در 1140 متر بنا ساخته شده است و دارای دو طبقه پارکینگ است و ارزش این فروشگاه طبق برآوردها به 1500 میلیارد تومان می رسد.
او گفت: برآورد ما این است که این فروشگاه می تواند روزانه نیم میلیارد تومان فروش داشته باشد. فروشگاه بعدی که افتتاح خواهیم کرد در بزرگراه همت و بعدی هم در کرج خواهد بود
کریمی درباره عرضه فروشگاه شهروند به بورس گفت: این فروشگاه در حال حاضر 2600 میلیارد تومان سرمایه ثابت دارد و سود آن نسبت به قبل چهار برابر شده است و به زودی در بورس فروشگاه را عرضه خواهیم کرد.
در پایان مراسم شهردار تهران به عنوان اولین شهروند از فروشگاه خرید کرد.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/667454/عرضه-سهام-شهروند-در-بورس-در-جهت-اصلاح-ساختار-آن
بستن   چاپ