پیام ویژه
گوشی جدید ریلمی با چه مشخصاتی رونمایی می‌شود؟
يکشنبه 2 خرداد 1400 - 17:46:10
پیام ویژه - کلیک / طبق گزارشات منتشر شده اخیر، گوشی جدید ریلمی قرار است در هجدهم ژوئن همراه با پردازنده‌های اسنپدراگون 778 و 870 معرفی شود. 
با توجه به گزارشاتی که توسط افشاکننده معروف یعنی “دیجیتال چت استیشن” منتشر شده است، شرکت ریلمی قصد دارد هجدهم ماه میلادی آینده از محصولات جدید خود در هند رونمایی کند. البته این افشاکننده، صحبتی از نام گوشی جدید ریلمی به میان نیاورده است.
طبق اطلاعاتی که در روزهای قبل نیز در فضای مجازی منتشر شده بود، محصول جدید این شرکت چینی ریلمی قرار است اولین برندی باشد که از جدیدترین پردازنده شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 778 در گجت تولیدی خود استفاده کند.
البته هنوز همانطور که گفته شد نام محصول پیش‌رو این شرکت چینی مشخص نشده است و اطلاعات کافی درباره آن در دسترس نیست. تنها مسئله‌ای که درباره این محصول به طور حتم وجود دارد، زمان رونمایی و چیپست‌های مورد استفاده در آن است. لازم به ذکر است که با وجود شیوع ویروس کرونا احتمال تغییر زمان رونمایی از گجت فوق وجود دارد.
اگر شایعات را مبنای حقیقت قرار دهیم، دستگاه‌های مورد انتظار ریلمی اولین محصولاتی خواهند بود که از دو پردازنده مذکور استفاده خواهند کرد. پیش از این، ریلمی برای گوشی‌های میان‌رده خود از پردازنده دایمنسیتی 1200 و برای پرچمداران سری GT خود از پردازنده اسنپدراگون 888 استفاده می‌کرد.
حال چیپست‌های تولیدی ارزان‌قیمت مدیاتک جای خود را به پردازنده‌های قدرتمند کوالکام داده‌اند که می‌توانند میان‌رده‌های این شرکت را نیز قدرتمندتر از گذشته کنند.
در حال حاضر این کمپانی مشغول رونمایی Realme X7 Max در‌ بازار هند است، اما برنامه‌های شرکت به جهت بالا بردن آمار فروش خود تمامی نداشته و در حال تدارک دیدن برنامه‌های زیادی برای طرفداران خود است.
حال باید ببینیم که محصول مورد بحث با چه آمار فروشی همراه خواهد شد. برای اطلاع از آخرین اخبار گجت‌های پیش‌روی ریلمی، با ما همراه باشید.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/668067/گوشی-جدید-ریلمی-با-چه-مشخصاتی-رونمایی-می‌شود؟
بستن   چاپ