پیام ویژه
پایان پشتیبانی از معماری Kepler توسط انویدیا با درایورهای R470
يکشنبه 2 خرداد 1400 - 17:52:42
پیام ویژه - مجله سخت افزار / به نظر می‌رسد با پایان پشتیبانی از معماری Kepler توسط انویدیا سری کارت گرافیک‌های GeForce GTX 600 و GeForce GTX 700 به حال خود رها خواهند شد. در واقع درایورهای سری R470 آخرین درایورهایی خواهند بود که برای معماری Kepler عرضه می‌شوند.
با توجه به سندهای دیتاسنتر انویدیا، درایورهای گرافیکی R470 آخرین سری هستند که برای Kepler منتشر می‌شوند در حالی که پشتیبانی از معماری Maxwell و Pascal همچنان ادامه خواهد داشت. سری فعلی R460 از پایان سال گذشته توسط انویدیا استفاده می‌شود. معمولا هر سری چند ماهی توسط انویدیا حفظ می‌شود، چیزی در حدود یک نیم سال. این یعنی سری R470 احتمالا تا پایان امسال باقی خواهد ماند. به بیان دیگر کارت گرافیک‌های GeForce و Quadro و Tesla برپایه معماری Kepler چند ماهی به شکل معمول درایور دریافت خواهند کرد و سپس به روز رسانی‌ها حداقل به همین شکل عرضه نخواهد شد.
پایان پشتیبانی از معماری Kepler توسط انویدیا

پیام ویژه


Phronix گزارش کرده که درایورهای لینوکس R470 دراز مدت (LTSB) قرار است برای سه سال در دسترس باشند. سری LTSB برای شتاب دهنده‌های دیتاسنتر می‌باشند که معمولا به روز رسانی بیشتری نسبت به محصولات مصرف کننده یا ایستگاه کاری نیاز دارند. این موضوع مشخصا درباره درایورهای ویندوزی Game Ready صدق نمی‌کند. برای تجربه جدیدترین بازی‌ها کاربران وادار خواهند شد که کارت گرافیک خود را به نمونه‌ای مدرن‌تر به روز نمایند.
تیم سبز معماری Kepler خود را در سال 2012 با سری کارت گرافیک‌های GeForce GTX 600 معرفی نمود. این معماری همچنین نیرو بخش سری GeForce GTX 700 بود که یک سال بعد عرضه شد.

پیام ویژه



http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/668079/پایان-پشتیبانی-از-معماری-Kepler-توسط-انویدیا-با-درایورهای-R470
بستن   چاپ