پیام ویژه
شهردار منطقه22 خبر داد:
واگذاری بهره برداری و نگهداری 30 ساله از بوستان چیتگر به شهرداری
دوشنبه 3 خرداد 1400 - 10:03:04
پیام ویژه - شهر: شهردار منطقه22 گفت: مدیریت بهره برداری و نگهداری از بوستان جنگلی چیتگر به مدت 30 سال به منطقه 22شهرداری تهران واگذار شد.

به گزارش شهر، مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه 22 گفت: در راستای تاکید شهردار تهران در حفظ و توسعه فضای سبز و پیرو تفاهم نامه اجرای مدیریت بهره وری و نگهداری از بوستان های جنگلی در شهر تهران که فی مابین شهرداری تهران و وزارت جهاد کشاورزی در سال 98 امضا شد، شهرداری منطقه 22 نیز تفاهم نامه مدیریت بهره وری و نگهداری بوستان «جنگلی چیتگر» را با اداره کل منابع طبیعی استان تهران به امضاء رساند.
او افزود: طبق این تفاهم‌نامه تا 30 سال آینده مدیریت بهره وری و نگهداری از این بوستان به مساحت 870 هکتار ، بر عهده مدیریت شهری منطقه22 است.
رحمان زاده با بیان اینکه برای حفاظت پارک های جنگلی تلاش می کنیم، ادامه داد: فضاهای سبز منطقه22 ریه‌های تنفسی شهر تهران محسوب می‌شوندکه نقش کلیدی را در بهبود کیفیت محیط زیست شهری و همچنین افزایش تعاملات شهروندان دارند که در این راستا ، نهضت درختکاری در سال 1400 از مهمترین برنامه های ما در این بوستان می باشد .
شهردار منطقه 22 این تفاهم نامه را تضمین آینده این بوستان ها به جهت توسعه، نگهداری فضاها و گردشگری برشمرد و یادآور شد: بوستان های جنگلی، ثروت ملی و واقعی کشور هستند که امیدواریم با حفظ و نگهداری صحیح آن کوشا باشیم و بتوانیم خدمات ویژه و مختلفی را به شهروندان ارائه کنیم.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/668646/واگذاری-بهره-برداری-و-نگهداری-30-ساله-از-بوستان-چیتگر-به-شهرداری
بستن   چاپ