پیام ویژه
عمر باتری BlackShark 4 مشخص شد: گیمینگ جذاب!
دوشنبه 3 خرداد 1400 - 18:17:04
پیام ویژه - ترنجی / بلک شارک، زیر مجموعه‌ای از گروه فناوری شیائومی است. این کمپانی چینی، متمرکز بر تولید گوشی‌های گیمینگ و عملکرد محور است. به همین صورت، این کمپانی جدیدترین پرچمداران خود را با نام BlackShark 4 رونمایی کرد. مجموعه Gsmarena در بررسی‌های اخیر خود، عمر باتری BlackShark 4 را اعلام کرد. در ادامه به جزئیات این بررسی خواهیم پرداخت.
همان طور که گفتیم، کمپانی چینی بلک شارک، زیر مجموعه شیائومی است. این غول فناوری، گوشی‌های گیمینگ اصلی خود را تحت برند بلک شارک روانه بازار می‌کند. پیش از این، در مورد رونمایی از BlackShark 4 در بازار چین گفته بودیم. این گوشی با تراشه‌ Snapdragon 870 و شارژر ١٢٠ واتی رونمایی شده بود.
در بررسی‌های اخیر Gsmarena، گوشی BlackShark 4 مورد بررسی قرار گرفته است. در نتیجه این بررسی، عمر باتری BlackShark 4 مشخص شده است. حال، قصد داریم تا نگاهی به عمر باتری BlackShark 4 و عملکرد شارژر آن داشته باشیم. اما در ابتدا، اجازه دهید تا نگاهی به برخی از مشخصات مرتبط این گوشی بیاندازیم:
– نمایشگر 6.6٧ اینچی از نوع Super AMOLED با وضوح +FHD و رفرش ریت ١44 هرتزی
– سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض و رابط کاربری JoyUI 12.5
– تراشه اسنپدراگون ٨٧٠
– باتری 4,5٠٠ میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر درون جعبه با توان ١٢٠ وات
عمر باتری BlackShark 4
بلک شارک 4 با وجود پشتیبانی از رفرش ریت ١44 هرتزی، چنین رقمی را در نمایشگر خود تجربه نخواهد کرد. به طور معمول، نمایشگر با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی کار خواهد کرد.

پیام ویژه

بلک شارک 4، عمر باتری ٩6 ساعته را در حالت استفاده ترکیبی کسب کرده است. این امتیاز، بازدهی باتری این گوشی را در رده “خیلی خوب” قرار می‌دهد. در بخش تماس 3G نیز این دستگاه گیمینگ در حدود ٢٢:١5 ساعت دوام آورده است. ارقام تقریباً ١4 و ١6 ساعته نیز در بخش‌های وب گردی و پخش ویدئو نیز به ثبت رسیده‌اند. در کل، نسبت به یک گوشی گیمینگ می‌توان توقعاتی را از این گوشی داشت. بلک شارک 4، عملکرد کلی خوبی را در بخش عمر باتری ارائه می‌دهد. در این تصویر، مقایسه‌ای از عمر و عملکرد باتری گوشی‌های BlackShark 4، نوبیا Redmagic 6، ایسوس ROG Phone 5 و ویوو X60 Pro قابل مشاهده است:

پیام ویژه

مقایسه عمر باتری بلک شارک 4 با دیگر رقبای این گوشی
شارژر بلک شارک 4
بلک شارک 4 از شارژری با توان ١٢٠ وات پشتیبانی می‌کند. به طرز خوشحال کننده‌ای، این شارژر درون جعبه این گوشی جای خوش کرده است. در ادامه بررسی‌های Gsmarena، عملکرد شارژر این گوشی تست شده است که به ارقام به دست آمده توسط این شارژر می‌پردازیم.

پیام ویژه

خب، تعجب نمی‌کنیم که بلک شارک 4 در کم‌تر از ٢٠ دقیقه شارژ شود. شارژر ١٢٠ واتی این گوشی، ظرفیت باتری 4,5٠٠ میلی آمپر ساعتی بلک شارک 4 را در تنها ١٩ دقیقه کامل می‌کند. عملکرد شارژر و باتری این گوشی، در کل می‌توانند انتظارات ما را از گوشی بلک شارک 4 بالاتر ببرند.
نظر شما در مورد عمر و عملکرد باتری BlackShark 4 چیست؟ شارژر این گوشی توجه شما را جلب کرده است؟ گوشی ROG Phone 5 را به این گوشی ترجیح می‌دهید یا خیر؟

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/668753/عمر-باتری-BlackShark-4-مشخص-شد--گیمینگ-جذاب!
بستن   چاپ