پیام ویژه
اختلالات ارتباطات مخابراتی کشور به دلیل قطع برق
دوشنبه 3 خرداد 1400 - 18:28:21
پیام ویژه - ایرنا /مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات گفت: دلیل اصلی اختلالات اخیر در حوزه ارتباطات مخابراتی، قطع برق در مناطق مختلف کشور است که علی رغم پیش‌بینی‌های انجام شده متاسفانه شاهد اختلال ارتباطات مخابراتی چند ساعته در برخی از مناطق مخابراتی هستیم.
 محمدرضا بیدخام افزود: با توجه به عدم سرمایه گذاری مطلوب در خرید و نوسازی تجهیزاتی نظیر دیزل ژنراتور های برق به علت نبود منابع مالی مورد نیاز در مواقع قطع برق، شاهد اختلالات ارتباطی در برخی مناطق هستیم که این نکته از قبل به اطلاع مراجع ذی صلاح حاکمیتی رسیده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر منطقی شدن تعرفه های مخابراتی گفت: برای ارایه خدمات و نوسازی و بازسازی تجهیزات مخابراتی با ترمیم تعرفه های مخابراتی و حمایت دستگاه های حاکمیتی می توان توسعه و بهینه سازی تجهیزات مخابراتی را انجام داد.
بیدخام یکی از دلایل افزایش تماس ها با سامانه 2020 را در روزهای اخیر خارج شدن مودم های خانگی از مداربه علت قطع برق دانست که این امر مشکلات زیادی را برای مشتریان به وجود آورده است که امیدواریم هرچه زودتر این مشکلات با کمک نهادهای درگیر و مسئول به حداقل ممکن برسد.
به گزارش ایرنا، رییس روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز دیروز اعلام کرده بود: در پی قطعی پراکنده برق در کشور، 2 هزار دکل مخابراتی نیز از دسترس خارج شدند.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/668798/اختلالات-ارتباطات-مخابراتی-کشور-به-دلیل-قطع-برق
بستن   چاپ