پیام ویژه
نصب تله های زباله گیر در ورودی کانال ها و حوضچه ها
دوشنبه 3 خرداد 1400 - 15:02:00
پیام ویژه - ورودی کانال ها و حوضچه های رسوبگیر منطقه 19 در بیش از 10 نقطه مجهز به تله های زباله گیر می شوند.

به گزارش شهر هب نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مجید صبوری معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه تسریع و تسهیل لایروبی کانال ها در مواقع بارندگی و جلوگیری از آب ماندگی و بروز سیلاب را از ضرورت های اصلی این اقدام برشمرد و افزود: در همین راستا ضمن اجرای تدابیر ویژه در قالب لایروبی مستمر کانال ها و مسیل های محدوده، در گام بعدی تله های زباله گیر در ورودی کانال ها و نیز روی حوضچه های رسوبگیر محدوده نصب خواهد شد.
او با بیان اینکه تله های زباله گیر در 13 نقطه پرتردد منطقه براساس برنامه ریزی انجام شده نصب می شود، خاطرنشان کرد: این زباله گیر ها برای جلوگیری از سرقت با استفاده از قطعات بتونی ساخته شده و ابعاد آن ها نیز با توجه به ابعاد و اندازه انهار و کانال های محل اتصال متغیر است.
به گفته این مسئول تله های زباله گیر مانع از ورود و تجمع زباله ها به داخل کانال ها شده و پاکسازی و تخلیه آن ها نیز با کنترل و نظارت مستمر عوامل پیمانکاری خدمات شهری صورت می گیرد.
صبوری درخصوص نقاطی که مجهز به تله های زباله گیر می شوند، بیان کرد: این تله ها در ورودی کانال های واقع در خیابان شکوفه ورودی میدان دردشت، خیابان شکوفه تقاطع خیابان میرزایی شمالی و خیابان شکوفه تقاطع عیسی بیگلو نصب می شود.
ضمن اینکه ورودی حوضچه های رسوبگیر خیابان لقمان، خیابان مطهری نرسیده به میدان شقایق، شهرک دولتخواه انتهای خیابان برادران شکری، عبدل آباد انتهای خیابان رحمان، خیابان ماهان تقاطع خیابان دلجویی، خیابان شقایق تقاطع خیابان های ماهان، صمدی و انتهای کوچه منقلبی، شهرک بستان انتهای کوچه 26 و انتهای خیابان میعاد شمالی تقاطع بزرگراه تندگویان مجهز به زباله گیر می شوند.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/668813/نصب-تله-های-زباله-گیر-در-ورودی-کانال-ها-و-حوضچه-ها
بستن   چاپ