پیام ویژه
تبلت MatePad Pro 2 هواوی در گیک‌ بنچ رؤیت شد
دوشنبه 3 خرداد 1400 - 23:22:36
پیام ویژه - ترنجی / هواوی در بازار تبلت‌ها، یکی از برندهای مطرح بازار است. این غول چینی، قصد دارد تا به زودی از سری جدید تبلت خود با نام MatePad 2 رونمایی کند. به نظر می‌رسد که نسخه پروی این سری، در راه است. در همین راستا، تبلت MatePad Pro 2 هواوی در بنچمارک گیک بنچ لو رفت. در ادامه، به جزئیات مربوط به نتیجه گیک بنچ MatePad Pro 2 خواهیم پرداخت.
تبلت MatePad Pro 2 هواوی
هواوی قصد دارد تا در تاریخ ١٢ خرداد ١4٠٠، نسخه نهایی و پایدار HarmonyOS 2.0 را رونمایی کند. اما برخی از افشاگران، ذکر کردند که هواوی محصولات دیگری را نیز در این مراسم رونمایی خواهد کرد.
تبلت MatePad Pro 2 هواوی یکی از این محصولات است. این تبلت، همراه با نسخه نهایی و پیش فرض HarmonyOS 2.0 روانه بازار خواهد شد. اما نتیجه گیک بنچ این محصول تازه وارد، نشان می‌دهد که تبلت جدید هواوی همچنان از سیستم عامل اندروید ١٠ به صورت پیش فرض استفاده می‌کند. تبلت MatePad Pro 2 در گیک‌ بنچ رؤیت شده است و می‌خواهیم نگاهی به نتایج و جزئیات این تست بیاندازیم.
تبلت میت پد پرو ٢ در گیک‌ بنچ
ظاهراً دیروز، دستگاه جدید و ناشناخته‌ای برای اولین بار در گیک‌ بنچ تست شده است. تست مربوط به این دستگاه، در نسخه 5.4.١ گیک بنچ به انجام نرسیده است. بیلد نامبر این دستگاه، “WGR-W09” می‌باشد. این بیلد نامبر، برای اولین بار در گیک‌ بنچ رؤیت شده است.

پیام ویژه

 تبلت میت پد پرو ٢ در گیک‌ بنچ نسخه 5.4.١
این دستگاه جدید که به نظر می‌رسد تبلت MatePad Pro 2 هواوی باشد، امتیاز ٩٠٨ را در بخش تک هسته‌ای کسب کرده است. امتیاز ٢,٩٨٧ نیز برای بخش چند هسته‌ای این تبلت به دست آمده است. نکته قابل توجه، این است که باید بدانیم نسخه تست شده، احتمالاً نهایی نیست. نسخه نهایی، به طبع امتیازات متفاوت و به مراتب بهتری را کسب خواهد کرد. اما بیایید وارد جزئیات این محصول شویم. نام مادر برد این دستگاه، WGR است. همچنین همان طور که اشاره کردیم هواوی همچنان سیستم عامل اندروید نسخه ١٠ در این تبلت استفاده کرده است. بنابراین، صحبت‌هایی که در مورد HarmonyOS کرده بودیم، بیش از پیش به واقعیت نزدیک شده‌اند. در واقع HarmonyOS، نسخه تغییر نام یافته‌ای از EMUI است. هواوی قرار نیست که سیستم عامل مجزا اندروید را در دستگاه‌های فعلی خود به کار بگیرد.
اما در ادامه، شاهد استفاده از تراشه Kirin 9000 های سیلیکون با لیتوگرافی 5 نانومتری در این دستگاه هستیم. تراشه Kirin 9000، با مشکلاتی در بخش موجودی مواجه است. اما ظاهراً هواوی قصد دارد تا از این تراشه‌ به عنوان قلب تپنده تبلت جدید خود بهره بگیرد. ٨ گیگابایت حافظه رم نیز در نسخه تست شده وجود داشته است.
در کل، نظر شما در مورد این تبلت، یعنی MatePad Pro 2چیست؟ آیا این تبلت می‌تواند مدعی بازار باشد؟ فکر می‌کنید که قیمت احتمالی میت پد پرو ٢ در چه بازه قیمتی خواهد بود؟ آیا رویکرد هواوی در توسعه HarmonyOS را می‌پسندید؟

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/669015/تبلت-MatePad-Pro-2-هواوی-در-گیک‌-بنچ-رؤیت-شد
بستن   چاپ