پیام ویژه
یک کارشناس مذهبی:
انتخابات پر شور و حداکثری باعث تقویت و حفظ نظام می شود
دوشنبه 24 خرداد 1400 - 07:08:35
پیام ویژه - حجت الاسلام سید جعفر حسینی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) که حفظ نظام واجب ترین واجبات است، اظهار کرد: آرزوی همه انبیا برپاکردن حکومت دینی بوده و این نظام اسلامی که با خون شهیدان و زجری که مردم کشیدند شکل گرفته بنابراین حفظ آن یک تکلیف شرعی است.
وی تصریح کرد: به گفته سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم باقی باشد حرم های دیگر هم باقی می ماند.
این کارشناس مذهبی خاطرنشان کرد: حفظ نظام در عرصه های مختلف تحقق پیدا می کند که یکی از آن عرصه های مهم انتخابات است.
حسینی افزود: انتخابات پر شور و حداکثری باعث تقویت و حفظ نظام می شود و در واقع اگر رای ندادن موجب سستی و ضعفی در نظام شود نوعی گناه کبیره محسوب می شود.
وی ادامه داد: مشارکت در انتخابات در نظام مردم سالاری دینی صرفا یک حق نیست بلکه فراتر از آن یک تکلیف بوده چرا که اگر فقط شرکت در انتخابات حق باشد ممکن است در موضوعات سلیقه ای و جناحی حضور حداکثری را از دست بدهیم بنابراین علاوه بر حق تکلیف شرعی هم است .
این کارشناس مذهبی بیان کرد: مردم ایران برای حیات نظام اسلامی باید از حق خود استفاده کنند چرا که با استفاده نکردن از این حق، علاوه بر اینکه نظام اسلام به مخاطره می افتد و با دشمنان هم سو می شویم.
حسینی با اشاره به اینکه با شرکت نکردن در انتخابات حق الناس هم شامل حال انسان می شود، گفت: اگر شرکت نکردن در انتخابات باعث رقم خوردن سرنوشتی متفاوت شود در حقیقت حق الناس هم به جان خریده چون می توانست با شرکت کردن در انتخابات سرنوشت کشور را به گونه ای دیگر رقم بزند.
وی تصریح کرد: رای مردم در تعیین سرنوشت کشور بسیار اثرگذار است و انتخابات مهندسی شده و از پیش تعیین شده حرف بی منطق و بی استدلالی است.
این کارشناس مذهبی خاطرنشان کرد: مردم ایران باید به دعوت نامه هایی که از سوی جبهه منافقین مریم رجوی، مسیح علینژاد،صدای آمریکا، سلطنت طلب ها صادر شده دقت کنند و با دعوتنامه های امام خمینی (ره)،رهبر معظم انقلاب ، حاج قاسم سلیمانی و خانواده های شهدا و بزرگان و دلسوزان نظام مقایسه کنند تا متوجه شوند که باید به کدام ندا لبیک بگویند.
حسینی افزود: هنوز ندای «هل مِن ناصر یَنصُرُنی» در گوش تاریخ نواخته می شود و حضور در پای صندوق های رای لبیک به صدای امام حسین (ع) است چون به گفته حاج قاسم سلیمانی امروز جمهوری اسلامی خیمه حسین ابن علی (ع) است.
انتهای پیام

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/680892/انتخابات-پر-شور-و-حداکثری-باعث-تقویت-و-حفظ-نظام-می-شود
بستن   چاپ