پیام ویژه
نخستین کاروان پزشکی شهرداری تهران به سیستان و بلوچستان اعزام شد
سه شنبه 22 تير 1400 - 13:59:18
پیام ویژه - تیم درمانی شرکت شهر سالم شامل شماری از پزشکان، پرستاران و کارشناسان اورژانس و فوریت‌های پزشکی صبح بیست‌ودوم تیرماه به چابهار سفر کرده و از آنجا طبق برنامه، به شهرهای محروم اعزام شوند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، نشست هماهنگی برای اعزام کادر درمان شهرداری تهران به استان سیستان و بلوچستان به ریاست مدیرعامل شرکت شهر سالم برگزار شد .
در این نشست که معاونان و مدیران شرکت شهر سالم نیز حضور داشتند، حمید چوبینه در سخنانی حضور فعال کادر درمان درمانگاه‌های شهرداری تهران در کنار مردم را در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت ارزیابی کرد و گفت: در آغاز شیوع کرونا تیم‌های متخصص شرکت شهر سالم با احساس تکلیف و بنابر وظیفه شرعی و اخلاقی و حرفه‌ای آمادگی خود را برای ارائه خدمت به فرماندهی قرارگاه ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کردند و در همه درمانگاه‌ها با راه‌اندازی لاین ویژه، به مراجعان مشکوک به کرونا ارائه خدمات ویژه و تخصصی انجام پذیرفت .
او با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت شرکت شهر سالم که در دوره شیوع کرونا، جان خود را در راه ارائه خدمت به خلق خدا از دست دادند، گفت: درمانگاه‌های ما در این دوره علی‌رغم همه فشارها صحنه تلاش و خدمت فداکارانه کادر درمان بودند که جا دارد اینجا یک بار دیگر از ایشان تشکر کنیم .
چوبینه با اشاره به گفت‌وگوی تلفنی خود با مقامات بهداشت و درمان استان سیستان و بلوچستان، وضعیت شیوع کرونا در این منطقه را نامطلوب خواند و اظهار کرد: شرکت شهر سالم در همه مصیبت‌ها و بلایای طبیعی که در سال‌های اخیر در کشور روی داده، در کنار آسیب‌دیدگان ایستاد و در حدی که به کمیت و کیفیت خدمات به خانواده شهرداری تهران خللی وارد نشود، یاری‌رسان مردم بود. اکنون نیز این وظیفه انسانی ماست که با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در استان سیستان و بلوچستان که می‌تواند به فاجعه انسانی منجر شود، به کمک مردم محروم این منطقه بشتابیم .
در ادامه این جلسه مقرر شد که تیم درمانی شرکت شهر سالم شامل شماری از پزشکان، پرستاران و کارشناسان اورژانس و فوریت‌های پزشکی صبح بیست‌ودوم تیرماه به چابهار سفر کرده و از آنجا طبق برنامه، به شهرهای محروم اعزام شوند .
همچنین در مرحله نخست، یک دستگاه آمبولانس و اقلام دارویی و بهداشتی مقابله با ویروس کرونا همراه با تیم اعزامی ارسال می‌شود .
سرپرستی تیم اول اعزامی شرکت شهر سالم را دکتر محمود امانی، معاون درمان شرکت شهر سالم بر عهده خواهد داشت .

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/697885/نخستین-کاروان-پزشکی-شهرداری-تهران-به-سیستان-و-بلوچستان-اعزام-شد
بستن   چاپ