پیام ویژه
رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران مطرح کرد؛
گسترش همکاری‌های بین المللی در حوزه حفظ محیط زیست
سه شنبه 22 تير 1400 - 11:55:22
پیام ویژه - محمدی گفت: در این دوره از مدیریت شهری در بخش حفظ محیط زیست تلاش شده تا با سفارتخانه های موجود و مقیم در تهران همکاری داشته باشم.

به گزارش خبرنگار شهر، غلامحسین محمدی، مشاور شهردار و رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در مراسم همکاری سه جانبه شهرداری تهران،UNDP و ژاپن در پروژه مدیریت پسماند شهر تهران و رونمایی از دستگاه های RVM به مناسبت روز بدون پلاستیک- سه شنبه 22تیر 1400- گفت: خرسندیم که در روز جهانی بدون پلاستیک از دستگاه های خود دریافت پسماند خشک (RVM) با همکاری UNDP و ژاپن از طرف سازمان پسماند شهرداری رونمایی می شود.
مشاور شهردار و رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با بیان اینکه پلاستیک و استفاده از محصولات پلاستیکی یکی از مشکلات زیست محیطی در جهان است، افزود: شهرداری تهران یکی از نهادهای پیشرو در کشور بوده که سعی کرده این مشکل را با استفاده از استانداردهای مدرن جهانی و تکنولوژی های روز حل کند.
محمدی ادامه داد: شهرداری تهران در این دوره سعی کرده همکاری های داخلی و بین‌المللی را در این زمینه گسترش دهد. علاوه بر این تلاش شده تا با سفارتخانه های موجود و مقیم در تهران همکاری داشته باشم.
او ادامه افزود: همکاری با بخش برنامه توسعه سازمان ملل متحد در ایران و سایر بخشهای این سازمان در حوزه بهره وری انرژی و استفاده از پنل های خورشیدی انجام شده و دامنه همکاری شهرداری با سازمان های بین المللی در حال افزایش است. 
رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران عنوان کرد: در طی دو سال گذشته چند میلیون دلار در زمینه آموزش های زیست محیطی هزینه ‌شده که اگر همکاری سازمان های بین المللی نبود، این مهم مقدور نبود و شهرداری تهران همچون گذشته از این همکاری ها استقبال می کند.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/697886/گسترش-همکاری‌های-بین-المللی-در-حوزه-حفظ-محیط-زیست
بستن   چاپ