پیام ویژه
توسعه همکاری پالایشگاه ایلام با منطقه 7 عملیات انتقال گاز
چهارشنبه 30 تير 1400 - 16:22:56
پیام ویژه - مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: همکاری پالایشگاه گاز ایلام با منطقه 7 عملیات انتقال گاز در زمینه‌های مختلف افزایش می‌یابد.

به گزارش شانا، روح‌الله نوریان در دیدار با مهدی زارع، مدیر منطقه 7 عملیات انتفال گاز که در محل پالایشگاه گاز ایلام برگزار شد، اظهار کرد: به‌روزرسانی و تکمیل سیستم میترینگ در نقطه تحویل، سامانه ارسال آنلاین اطلاعات تولید از پالایشگاه به منطقه 7 و پایش خط خروجی در این پالایشگاه از جمله موضوعات همکاری فی‌مابین است.
وی به نقش حیاتی شرکت انتقال گاز در زنجیره تولید گاز طبیعی اشاره و تصریح کرد: تلاش می‌شود با توجه به شعار امسال، موانع تولید برطرف شود و این مجموعه قدم‌های مثبتی در این راستا برداشته است.
مهدی زارع نیز از همکاری‌های انجام شده میان شرکت پالایش گاز ایلام و منطقه 7 عملیات انتقال گاز کشور قدردانی و ابراز امیدواری کرد که در سایه تداوم این همکاری‌ها زنجیره تولید، پالایش و انتقال گاز در سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها بهتر از پیش به فعالیت خود ادامه دهد.
وی در بازدید از شرکت پالایش گاز ایلام تداوم و تقویت همکاری‌های دوجانبه همسو با تولید و انتقال گاز مورد نیاز داخلی و صادراتی منطقه را خواستار شد.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/702798/توسعه-همکاری-پالایشگاه-ایلام-با-منطقه-7-عملیات-انتقال-گاز
بستن   چاپ