پیام ویژه
تصاویر ماهواره ای در دوره کرونا «کیم» را به دردسر انداخت!+ عکس
چهارشنبه 30 تير 1400 - 17:44:00
پیام ویژه - مکان: کره شمالی/ منبع: نیویورک پست

به گزارش جماران ، تصاویر ماهواره ای ظاهرا خوش گذارنی «کیم جونگ اون» در بحبوبه کرونا را نشان می دهد.
در حالی که کره شمالی با قحطی و قرنطینه طولانی مدت کووید 19 دست و پنجه نرم می کند، «کیم جونگ اون» رهبر این کشور که به تازگی لاغر کردنش سوژه رسانه ها شده بود، ممکن است در قایق تفریحی بازسازی شده اش در حال خوشگذرانی بوده باشد.
رهبر کره شمالی که گفته می شود 44 پوند وزن کم کرده، در عمارت خود در وونسان است؛ جایی که «قایق تفریحی شناور» او در ساحل خصوصی مشاهده شد.
این قایق به قدری بزرگ است که یک پارک معلق شگفت انگیز، یک استخر بزرگ و چند سالن دارد.
بر اساس اخبار منتشر شده از تصاویر کمپانی آزمایشگاه های سیاره (Planet Labs)، این شناور به طول 260 فوت که دارای یک سالن چند طبقه نیز است، برای اولین بار از سال 2019 در اقامتگاه کیم لنگر انداخت.

پیام ویژه

پیام ویژه

پیام ویژه

فعالیت در وونسان و اطراف آن در روزهایی انجام شد که کیم در محافل عمومی حضور پیدا نکرده است.
همچنین در این خبر آمده که دمای هوا به قدری خوب است که می‌ شود شنا کرد. 
هنوز مشخص نیست که چه کسی از این قایق‌ های لوکس استفاده می‌ کند چون در گذشته این قایق‌ ها به دوستان و خانواده قرض داده می‌ شد. 
در آوریل سال گذشته میلادی و در زمانی که رهبر کره شمالی برای مدتی تقریبا طولانی از انظار عمومی پنهان بود، قایق تقریحی 200 فوتی‌ اش در همین مناطق ردگیری شده بودند.
کمتر از یک ماه گذشته بود که کیم جونگ اون در بیانیه‌ ای بی سابقه گفت که اوضاع تامین مواد غذایی کشور به دلیل توفان‌ های سال گذشته میلادی به شدت وخیم است. قیمت مواد غذایی در این کشور سر به فلک کشیده و باعث شده تا یکی از مقام‌ های سازمان ملل پیشنهاد لغو تحریم‌ ها را با هدف اجتناب از قحطی گسترده در کره شمالی مطرح کند.
مکان: کره شمالی
منبع: نیویورک پست

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/702934/تصاویر-ماهواره-ای-در-دوره-کرونا-«کیم»-را-به-دردسر-انداخت!--عکس
بستن   چاپ