پیام ویژه
با عضویت‌ و‌ مشارکت هزار نفر از مردم شهرستان مریوان؛
شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان مریوان با سرمایه گذاری بیش از 1000 میلیون ریال ثبت شد
دوشنبه 4 مرداد 1400 - 22:26:10
وزارت رفاه
پیام ویژه - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از ثبت شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان مریوان در خردادماه امسال با عضویت یکهزار نفر از اهالی این شهرستان خبر داد و گفت: مریوانی ها بالغ بر 1000 میلیون ریال برای ثبت و آغاز بکار این شرکت سرمایه‌گذاری کردند.

به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، برهان صلواتی ضمن تقدیر از همکاری فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر مریوان در فرایند تشکیل این تعاونی، اظهارداشت: تعاونی توسعه و عمران شهرستان مریوان می تواند به عنوان یک نهاد فراگیر، ضمن فراهم کردن مشارکت شهروندان در فعالیت های اقتصادی؛ در توسعه و عمران شهرستان نیز نقش‌آفرینی کند.
صلواتی، مشارکت در فرایند های مرتبط با آماده سازی ناحیه ویژه اقتصادی شهرستان مریوان را از جمله طرح های در دست اجرای این تعاونی برشمرد و افزود: احداث کارخانه آب معدنی، انجام خدمات هتلینگ، ایجاد بازارچه صنایع دستی و گردشگری، احداث شهرک خودرویی جهت ساماندهی صنوف آلاینده و مشارکت در ایجاد خدمات رفاهی و گردشگری در دریاچه زریوار از دیگر طرح ها و برنامه های تعاونی توسعه و عمران شهرستان مریوان است.
گفتنی است تعاونی توسعه و عمران شهرستان مریوان از همه سرمایه گذاران برای همکاری در روند اجرای برنامه های توسعه این شهرستان دعوت به همکاری و مشارکت نموده است.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
4 اَمرداد 1400 13:16
کد خبر : 242,803
کلیدواژه ها: شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان مریوان با سرمایه گذاری بیش از 1000 میلیون ریال ثبت شد
نظرات بینندگان

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/705839/شرکت-تعاونی-توسعه-و-عمران-شهرستان-مریوان-با-سرمایه-گذاری-بیش-از-1000-میلیون-ریال-ثبت-شد
بستن   چاپ