پیام ویژه
روحانی کاری برای مردم خوزستان نکرد
سه شنبه 5 مرداد 1400 - 02:16:37
پیام ویژه - نماینده مردم گرگان در مجلس با اشاره به تداوم مشکلات مردم خوزستان گفت: آقای روحانی که کاری برای مردم خوزستان نکرد، حداقل آقای رئیسی مردم این استان را دریابد.
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین: به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی با اشاره به تداوم مشکلات مربوط به حقوق و مزایای کارکنان صنعت نفت به ویژه در بخش‌های عملیاتی اظهار داشت: چند هفته است که داریم این مسأله را پیگیری می‌کنیم اما گوش شنوایی نیست.
وی خطاب به نایب رئیس دوم مجلس که اداره جلسه علنی را برعهده داشت، تأکید کرد: از شما و آقای قالیباف و اعضای هیأت رئیسه می‌خواهیم که این موضوع را دنبال کنید؛ بچه‌های صنعت نفت از سقف حقوق سال قبل‌شان نیز دارند کمتر می‌گیرند؛ آن هم کسانی که در سکوهای نفتی جنوب و در شرایط سخت آب و هوایی کار می‌کنند و بعضا 20 روز خانواده‌شان را نمی‌بینند.
نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نگذارید این کارکنان زحمتکش نیز مانند مردم خوزستان دچار بحران شوند.
سنگدوینی همچنین با اشاره به مشکلات هفته‌های اخیر در استان خوزستان گفت: مردم خوزستان منابع سرشار آب شیرین و برق دارند اما خودشان دچار مشکل شده‌اند؛ آقای روحانی در این 8 سال چه کاری برای مردم این استان کرده است؟
وی تصریح کرد: روحانی که کاری برای خوزستان نکرد، حداقل آقای رئیسی مردم این استان را دریابد.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/706085/روحانی-کاری-برای-مردم-خوزستان-نکرد
بستن   چاپ