پیام ویژه
جمع آوری امضا برای عرضه پرچمدار گلکسی نوت سامسونگ
جمعه 8 مرداد 1400 - 01:32:55
پیام ویژه - ترنجی / برای اولین بار در حدود یک دهه گذشته، پرچمدار جدید سری Galaxy Note امسال معرفی و عرضه نشد. این چیزی است که طرفداران سامسونگ از آن خیلی راضی نیستند. سری Galaxy Note دارای طرفداران پروپاقرص و بسیار وفاداری است که به هیچ وجه حاضر نیستند این مدل را با گوشی های دیگر تعویض کنند. به همین دلیل این گروه درحال جمع آوری امضا برای عرضه پرچمدار گلکسی نوت در سال 2022 از سوی سامسونگ هستند.
جمع آوری امضا برای عرضه پرچمدار گلکسی نوت در سال 2022
سامسونگ تأیید کرده است که پرچمدار جدید سری Galaxy Note را در سال 2021 معرفی و عرضه نخواهد کرد. این شرکت تاکنون نگفته است که سری Galaxy Note را دیگر تولید نمی کند. با این حال، با گسترش استفاده از S Pen در دستگاه های دیگر این شرکت، برخی از طرفداران نگران هستند که اتفاقی که از آن می ترسند درحال وقوع باشد و این شرکت تصمیم به قطع تولید سری گلکسی نوت گرفته باشد.

پیام ویژه

به نقل از sammobile، بنابراین این گروه از طرفداران در یک دادخواست و جمع آوری امضا اکنون از سامسونگ به صورت گسترده خواسته خود را مطرح کرده اند که این شرکت را به نوعی وادار کنند تا پرچمدار جدید گلکسی نوت را در نیمه اول سال 2022 معرفی و به بازار عرضه کند.
به نظر می رسد، شرکت کره ای سامسونگ برای این که بتواند برخی از وفادارترین طرفداران خود را راضی نگه دارد، باید سال آینده دستگاه جدید Galaxy Note را معرفی و در اختیار طرفداران متعصب این سری قرار دهد.
نظر شما درباره این حرکت از سوی طرفداران و جمع آوری امضا برای معرفی و تولید مجدد سری Galaxy Note سامسونگ چیست؟ به نظر شما سامسونگ برای راضی نگه داشتن این افراد سیاست های خود را تغییر خواهد داد؟ به هرحال زمان همه چیز را روشن می کند.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/708117/جمع-آوری-امضا-برای-عرضه-پرچمدار-گلکسی-نوت-سامسونگ
بستن   چاپ