پیام ویژه
ادامه فروش چشمگیر بازی Resident Evil 8
جمعه 8 مرداد 1400 - 01:33:03
پیام ویژه - زومجی / کپکام گزارش مالی جدید خود را منتشر کرده که حاکی از عملکرد بسیار موفق این شرکت و مخصوصا دو بازی Resident Evil Village و Monster Hunter Rise در زمینه‌ی میزان فروش است.
طبق جدیدترین اخبار بازی، کپکام امروز گزارش مالی سه‌ماهه اول سال مالی 2021 خود را منتشر کرده است که از ابتدای ماه آوریل شروع و به 30 ژوئن (9 تیر) ختم می‌شود. در این گزارش آمده که میزان فروش خالص کپکام در بازه‌ی مورد اشاره نسبت به سال قبل 104.1 درصد رشد کرده و درآمد عملیاتی آن‌ها نیز 120.4 درصد افزایش پیدا کرده است.
همچنین بخش محتوای دیجیتالی کپکام که شامل بازی‌ها هم می‌شود، بیشترین سهم را در درآمدزایی برای این شرکت ژاپنی داشته‌اند. به‌طوری که فروش این بخش در بازه‌ی مذکور به حدود 400 میلیون دلار رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 104.5 درصد رشد نشان می‌دهد. علاوه‌براین، درآمد عملیاتی کپکام از بخش محتوای دیجیتالی در این سه ماه حدود 222 میلیون دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 107.2 درصد افزایش پیدا کرده است.
کپکام همچنین اعلام کرده که «عملکرد Resident Evil 8 عالی بوده است» و بیش از 4.5 میلیون نسخه از این بازی فروخته شده است. همچنین Monster Hunter Rise نیز به‌گفته‌ی کپکام با اینکه در سه‌ماهه مالی قبل منتشر شده است، «میزان فروشش همچنان سیر صعودی دارد و این موضوع به‌لطف محبوبیت ادامه‌دار آن است.» افزون بر این، میزان فروش دیجیتالی بازی‌های کپکام نسبت به سال گذشته رشد قابل‌توجه‌ای داشته که همین موضوع باعث شده است حاشیه‌ی سود این شرکت افزایش یابد.
نظر شما درباره‌ی عملکرد مالی اخیر کپکام و مخصوصا بازی Resident Evil Village چیست؟ نظرات خود را در این خصوص با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/708118/ادامه-فروش-چشمگیر-بازی-Resident-Evil-8
بستن   چاپ