پیام ویژه
/جهاددانشگاهی، نماد عبور از موانع با باور توان ایرانی/ نماینده مردم زنجان و طارم در خانه ملت:
عملکرد جهادی در نام جهاددانشگاهی هویدا است
شنبه 9 مرداد 1400 - 08:00:02
پیام ویژه - حجت‌الاسلام مهدی باقری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جهاددانشگاهی از نهادهای ارزشمند و تاثیرگذاری است که هم در بدو شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی و هم در دوران دفاع‌مقدس منشا خیر و برکت بوده است.
وی عنوان کرد: جهاددانشگاهی در کنار سایر مراکز آموزشی، رابط بین دانشجویان، اساتید و جامعه بوده و خدمات جهادی به مردم ارائه می‌دهد. همچنین فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و فناورانه خوبی را در طول این سال‌ها از این نهاد شاهد بودیم که در استان زنجان نیز برکات فراوانی داشته است.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همان‌طور که از نام جهاددانشگاهی پیدا است، نگاه و عملکرد جهادی در این مجموعه حاکم بوده و اگر بخواهیم از نهادهای غیردولتی، مجموعه‌ای با یک مدیریت کارآمد را نام ببریم، عنوان جهاددانشگاهی بدون بهره‌مندی مستقیم از بودجه‌های دولتی، در آن می‌درخشد.
وی جهاددانشگاهی را الگویی موفق در بین مجموعه‌های خودگردان و خوداتکا با بهره‌گیری از سیستم‌های دانش‌بنیان خواند و گفت: این نهاد با امیدآفرینی در بین جوانان توانسته روی پای خود بایستد و در این راه از توان نیروهای قانع و پرتلاش استفاده می‌کند.
عضو کمیسیون حقوقی مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت‌های فرهنگی ارزشمندی که از این نهاد شاهد بودیم، امید داریم مجموعه جهاددانشگاهی در استان توسعه بیشتری یابد و فقط به کارهای ستادی و دفتری محدود نشود، بلکه فعالیت‌های علمی، پژوهشی، کارآفرینی، اقتصادی و تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان آن افزایش یابد و اگر در این بخش‌ها طرحی داشته باشند، بر خود وظیفه می‌دانیم از آن‌ها حمایت کنیم.
انتهای پیام

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/708830/عملکرد-جهادی-در-نام-جهاددانشگاهی-هویدا-است
بستن   چاپ