پیام ویژه
/جهاد دانشگاهی، نماد عبور از موانع با باور توان ایرانی/
عملکرد موفق جهاد دانشگاهی در جذب مشارکت‌های دانشجویی
شنبه 9 مرداد 1400 - 08:10:58
پیام ویژه - سعید صفی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص فعالیت‌های شاخص جهاددانشگاهی در حوزه‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و ...، اظهار کرد: همان‌طور که از نام جهاد دانشگاهی مشخص است، باید اقدامات این نهاد برآمده از بطن دانشگاه و به‌صورت کاملا جهادی باشد، خوشبختانه جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در حوزه‌های ذکر شده تاکنون عملکرد موثری داشته است.
رئیس دفتر استانی نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نیروهای جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، جوانانی علاقه‌مند به فعالیت در حوزه‌های فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و ... هستند، افزود: این نیروها باید از لحاظ علمی و مهارتی تقویت شوند، همچنین آن‌ها دوره‌های تخصصی را بگذرانند تا هدایت صحیح فکری و عملی برای آنان صورت بگیرد و نیروهایی متخصص و متعهد برای آینده تربیت شوند.
وی در خصوص ارتباط جهاد دانشگاهی و دانشگاه، تصریح کرد: نیروهای جهاددانشگاهی از طریق ارتباط‌گیری با روسا، معاونان فرهنگی دانشگاه‌ها و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مشکلات را بررسی کرده و برای حل آنان، چاره‌اندیشی کنند.
صفی یادآور شد: البته انجام کار، به‌ویژه اگر در راستای اهداف پروردگار باشد، مانع دارد، این موانع با تدبیر، صبر و حوصله حل می‌شوند، باید به مسئله اشراف پیدا کرد، از متخصصان مشورت گرفت و از موانع عبور کرد.
رئیس دفتر استانی نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اولویت‌های کشور در اقتصاد و فرهنگ خلاصه شده است، اظهار کرد: این دو اولویت در مجموعه جهاددانشگاهی می‌تواند به خوبی اثرگذار باشد، رشد اقتصادی و جهش تولید نیازمند نگاه علمی و جهادی بوده که ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی در این عرصه بسیار زیاد است.
وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی در تعیین سرنوشت کلی نظام موثر است، افزود: جهاد در حوزه جذب مشارکت‎های دانشجویی در جامعه به موفقیت‎های فراوانی دست یافته است.
صفی در پایان و در توصیف عملکرد جهاد دانشگاهی بیان کرد: دانشجویانی که با علاقه‌مندی و استعدادهای اندک وارد پایگاه‎های جهاد دانشگاهی می‎شوند، متخصصان آینده کشور هستند.
انتهای پیام

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/708861/عملکرد-موفق-جهاد-دانشگاهی-در-جذب-مشارکت‌های-دانشجویی
بستن   چاپ