پیام ویژه
قیمت کنسول های ایکس باکس و پلی استیشن امروز
يکشنبه 10 مرداد 1400 - 17:30:54
پیام ویژه - کلیک / قیمت کنسول‌ها این روزها کمی نوسان داشته است و شاهد قیمت‌های متغیری بوده‌ایم. با قیمت کنسول امروز در بازار ایران با ما همراه باشید.
در تابستان 1400 شاهد نوسان قیمت کنسول‌های بازی بوده‌ایم. کنسول‌ها در ماه خرداد روند کاهشی داشتند، اما در ماه تیر این روند متوقف شد و کمی افزایش داشت. در هفته گذشته شاهد ثبات در قیمت‌ها بوده‌ایم. در مجموع، شرایط کنسول‌ها نسبت به روزهای ابتدایی عرضه خود شرایط مطلوبی داشته‌اند.
کنسول PS5 اخیرا توانسته بیش از 10 میلیون واحد فروش داشته باشد. کنسول ایکس‌باکس سری ایکس نیز حدود 6 میلیون واحد در بازار جهانی فروخته است. در حال حاضر، کنسول‌های نسل نهمی شرکت‌های سونی و مایکروسافت، سریع‌ترین روند فروش تاریخ خود را تجربه می‌کنند.
این دو کمپانی بزرگ با وجود کمبود تراشه برای تولید کنسول‌های خود، اما توانسته‌اند نیاز بازار را تأمین کنند. پاندمی کرونا باعث شد سونی و مایکروسافت در روند تولید PS5 و Xbox Series X/S دچار چالش‌هاش فراوانی شوند.
با این اوصاف، شما می‌توانید قیمت کنسول امروز لیست قیمت PS5 و Xbox Series X/S، کنسول‌های نسل هشتمی و نینتندو سوییچ را در جدول‌های پایین مشاهده کنید:

پیام ویژه

پیام ویژه

پیام ویژه

پیام ویژه

پیام ویژه

پیام ویژه

نظر شما درباره قیمت کنسول‌ها چیست؟ آیا الان زمان مناسبی برای خرید کنسول است؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/709886/قیمت-کنسول-های-ایکس-باکس-و-پلی-استیشن-امروز
بستن   چاپ