پیام ویژه
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:
جهاد دانشگاهی در علم و تکنولوژی به صورت جهادی ورود کرده است
دوشنبه 11 مرداد 1400 - 07:52:51
پیام ویژه - روح اله متفکر آزاد در گفت‌وگو با ایسنا به مناسبت فرارسیدن 16 مرداد سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی در خصوص فعالیت های این نهاد انقلابی اظهار کرد: امام خمینی‌(ره) بعد از انقلاب نهادهایی را بنا نهادند که این نهادها در مسیر حرکت مردم ایران گام های خوبی برداشت و یکی از این نهادها جهاددانشگاهی است.
وی تاکید کرد: هر مجموعه ای که در چارچوب‌های بروکراتیک گیر نکند و دارای نگاهی جهادی، معطوف به نتیجه و الگوهای پیشرفت باشد، قطعا می‌تواند از طریق علم و دانش مسائل و مشکلات مردم و کشور را حل کند که جهاد دانشگاهی دارای این ویژگی و ظرفیت است.
وی در رابطه با فعالیت‌های برجسته سازمان جهاددانشگاهی استان نیز گفت: با توجه به اینکه رشته من زیست شناسی است، به همین علت من با عملکرد جهاد دانشگاهی استان آشنا بوده و از فعالیت های علمی این سازمان مطلع هستم.
متفکرآزاد متذکر شد: فعالیت های جهاد دانشگاهی در مجموعه‌ی رویان، در بحث درمان ناباروری، درمان از طریق خون بند ناف و سایر موضوعات ژنتیکی و پزشکی از جمله فعالیت های موفقیت آمیز و برجسته‌ محسوب می‌شود که این موضوعات در دنیا به‌عنوان موضوعات پیشرو در درمان بیماری ها نام‌برده می‌شوند و جهاد دانشگاهی در همه‌ی این موضوعات ورود پیدا کرده است.
انتهای پیام

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/710320/جهاد-دانشگاهی-در-علم-و-تکنولوژی-به-صورت-جهادی-ورود-کرده-است
بستن   چاپ