پیام ویژه
مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:
درخشش دانش‌آموز اردبیلی در کنکور سراسری
دوشنبه 11 مرداد 1400 - 08:34:08
پیام ویژه - احمد ناصری با حضور در منزل دانش‌آموز برتر اردبیلی در کنکور سراسری و در رشته تجربی اظهار کرد: برای دومین سال متوالی است که اردبیل در ردیف استان‌های برتر کنکور سراسری آن هم در رشته تجربی قرار می‌گیرد که این موفقیت‌ را به دانش‌آموزان و فرهنگیان استان اردبیل تبریک می‌گویم.
وی به جایگاه دومی پارسا فتحی در کنکور سراسری 1400 در رشته علوم تجربی اشاره کرد و گفت: این دانش‌آموز اردبیلی که متولد 1382 است، توانست از مدرسه شهید بهشتی ناحیه یک اردبیل در کنکور سراسری رتبه دوم را به دست آورد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: هر چند جایگاه امسال استان اردبیل در کنکور مشخص نشده اما قطعا در شهریورماه سازمان سنجش با ارزیابی نهایی جایگاه استان‌ها را در کنکور سراسری اعلام خواهد کرد.
ناصری افزود: استان اردبیل در سال‌های اخیر در مسیر توسعه و تعالی علمی قرار گرفته و دانش‌آموزانی از این استان موفقیت‌های ملی و بین‌المللی را به دست آوردند.
وی به موفقیت اخیر دانش‌آموز اردبیلی در المپیاد زیست‌شناسی کشور اشاره کرد و ادامه داد: زهرا حسینی‌نیا به عنوان عضو چهار نفره تیم المپیاد زیست‌شناسی در پرتقال با کسب مدال طلا توانست جایگاه ممتاز را به دست آورد.
ناصری در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: امیدواریم در مراسمی با شکوه از این دانش‌آموزان برجسته استان تجلیل کنیم که فردا با حضور استاندار اردبیل از مدال‌آور المپیاد زیست‌شناسی زهرا حسینی‌نیا تجلیل خواهد شد و در آینده‌ای نزدیک از برترین‌های کنکور به ویژه پارسا فتحی نیز به عنوان افتخار این استان تجلیل خواهد شد.
وی از پدر و مادر و اعضای خانواده، معلمان و مدیران دانش‌آموز برتر کنکور سراسری استان اردبیل قدردانی کرد و گفت: این حمایت‌ها بهترین دلگرمی را برای دانش‌آموز استان اردبیل در کسب موفقیت کنکور سراسری رقم زده است.
در این مراسم پارسا فتحی نیز با قدردانی از عوامل مدرسه شهید بهشتی به ویژه معلمان در تشویق و ترغیب خود برای تحصیل شایسته اضافه کرد: امیدواریم این موفقیت سرآغاز سایر موفقیت‌ها برای دانش‌آموزان استان در سال‌های آینده باشد.
پارسا فتحی به دانش‌آموزان کنکوری سال آینده توصیه کرد که بدون ناامیدی و ترس از فراز و فرود امر تحصیل، به موفقیت روزافزون امیدوار بوده و در این مسیر گام‌های جدی بردارند.
انتهای پیام

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/710386/درخشش-دانش‌آموز-اردبیلی-در-کنکور-سراسری
بستن   چاپ