پیام ویژه
400 فرهنگی ابهری واکسن کرونا دریافت کردند
دوشنبه 11 مرداد 1400 - 09:13:47
پیام ویژه - محمدحسین شریفی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز واکسیناسیون فرهنگیان در کشور و اجرای همزمان آن در استان زنجان، اظهار کرد: در همین راستا 400 نفر از فرهنگیان شهرستان ابهر طی دو روز، نوبت اول واکسن را دریافت کردند.
وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده طی روزهای آتی شاهد واکسیناسیون همه فرهنگیان خواهیم بود، متذکر شد: فرآیند واکسیناسیون فرهنگیان شهرستان ابهر از روز عید غدیر در محل سالن ورزشی وحدت آغاز شده است.
شریفی تاکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، فرهنگیان ابهر در گروه‌بندی‌های مختلف و بر حسب مدارس و با اعلام قبلی برای جلوگیری از تجمع که خود از عوامل شیوع کرونا است، نوبت اول واکسن را دریافت می‌کنند.
این مسئول با اشاره به نحوه بازگشایی مدارس در مهرماه با توجه به واکسیناسیون فرهنگیان، تصریح کرد: آغاز سال تحصیلی از مهرماه بنا بر نظرات و تصمیمات ستاد کرونا و وزارت آموزش‌وپرورش خواهد بود.
رئیس اداره آموزش‌وپرورش ابهر، با یادآوری اینکه حفظ سلامت دانش‌آموزان و معلمان از اولویت‌ها و خط قرمز آموزش‌وپرورش است، خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد تا با برنامه‌ریزی مطلوب، آمادگی کامل برای آغاز سال‌تحصیلی در هر شرایطی را داشته باشیم.
انتهای پیام

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/710425/400-فرهنگی-ابهری-واکسن-کرونا-دریافت-کردند
بستن   چاپ