پیام ویژه
گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به توکیو
اخلاقی: گرایی باور داشت می تواند برنده باشد/ فن سنجاب پرنده را خیلی خوب اجرا کرد
دوشنبه 11 مرداد 1400 - 09:01:56
پیام ویژه - به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به توکیو، حبیب الله اخلاقی پس از پیروزی محمد علی گرایی مقابل کشتی گیر کروواسی در بازی های المپیک توکیو بیان کرد: کشتی اول گرایی با کوبا خیلی نفس گیر بود. کشتی گیر کوبا خیلی پر زور بود و فشار زیادی به او آورد. گرایی شش دقیقه در فشار بود. 
او ادامه داد: حریف بعدی او را کاملا شناخته بودیم. محمد علی تایم دوم کاملاً رو به جلو حرکت می‌کرد و سه مرتبه هم داور به حریفش اخطار داد که مورد تایید قرار نگرفت. ثانیه های آخر خود او باور داشت که می تواند ببرد و فن سنجاب پرنده را اجرا کرد. او قبلا هم این فن را روی قهرمانان جهان اجرا کرده بود و خدا را شکر که در این کشتی هم موفق شد آن را به خوبی اجرا کند و در نهایت این کشتی نفس گیر و حساس به سود گرایی به پایان رسید. 
اخلاقی در مورد حریف گرایی در مرحله نیمه‌نهایی کشتی فرنگی بازی المپیک توکیو نیز گفت: حریف او تاماش لورینچ از مجارستان و نفر اول رنکینگ است، کشتی‌گیر باهوشی است اما این انتظار را داریم که محمد علی این کشتی را هم با قاطعیت برنده شود. 
انتهای پیام

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/710442/اخلاقی--گرایی-باور-داشت-می-تواند-برنده-باشد--فن-سنجاب-پرنده-را-خیلی-خوب-اجرا-کرد
بستن   چاپ