پیام ویژه
حیدری: کابینه سیزدهم از افراد خستگی ناپذیر و جویای کار تشکیل شود
دوشنبه 11 مرداد 1400 - 09:34:05
پیام ویژه - شهریار حیدری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: دولت آقای رئیسی نباید دولتی باشد که مملکت را با آزمون و خطا اداره کند دولت سیزدهم دولتی توانمند باتجربه معتقد به کار و رفع مشکلات و مسائل ریشه ای باشد چون دیگر دوران آزمون و خطا گذشته است. 
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به اندازه کافی نیروی توانمند دارد آنچه آقای رئیسی باید مد نظر قرار دهند استفاده از افرادی است که جویای کار و نه جویای نام هستند. در دولت های گذشته افراد بدنام، خوش نام و توانمند وجود دارند که آقای رئیسی می تواند با بررسی واقع بینانه از افرادی باتجربه با نگاه جوانگرایی مبتنی بر تفکر و اندیشه جدید و معتقد به کار استفاده کند. ضمن اینکه باید این افراد در سطوح میانی و در سطوح نزدیک به وزرا هم حضور داشته باشند تا شاهد حضور تیمی قدرتمند و کارآمد باشیم. 
این نماینده مجلس شورای اسلامی توضیح داد: آقای رئیسی شخصی با توانمندی های مشخص است اما به تنهایی نمی تواند همه امور کشور را برنامه ریزی کند و به یک تیم چابک و توانمند نیاز دارد. پس باید کابینه ای با افراد جویای کار و بدون لابی تشکیل دهد افرادی با توانمندی تا بتوانند دولت را به موفقیت برسانند. انتظار می رود آقای رئیسی با داشتن شخصیتی عدالت محور و صاحب تجربه و مدیریت از افراد صاحب فکر و اندیشه و معتقد به کار و کارآمد و توانمند استفاده کند تا این افراد در جهت رفع مشکلات مردم خستگی ناپ‍‍‍ذیر باشند. 
انتهای پیام 

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/710457/حیدری--کابینه-سیزدهم-از-افراد-خستگی-ناپذیر-و-جویای-کار-تشکیل-شود
بستن   چاپ