پیام ویژه
رستورانی در کالیفرنیا از ربات برای ارائه خدمت به مشتریان استفاده می‌کند
دوشنبه 11 مرداد 1400 - 19:28:46
پیام ویژه - باشگاه خبرنگاران / یک رستوران در کالیفرنیا به دلیل مشکلات استخدام کارگران، از یک ربات برای حمل سینی غذا به مشتریان کمک گرفت.
به گزارش nbcnews، آنا اورتیز، مدیر کل Sugar Mediterranean Bistro در استاکتون، به NBC News گفت که این ربات هوشمند با بهره گیری از فناوری هوش مصنوعی می‌تواند چهار سینی غذا و ظروف را حمل کند. این ابزار خودکار مشاغل را از بین نمی‌برد و گفت که این رستوران دستمزد رقابتی و برنامه‌های انعطاف پذیر را ارائه می‌دهد.
ویروس کرونا مشاغل را در بخش خدمات غذایی، خرده فروشی‌ها، تولید و مسافرت تحت تأثیر قرار داده و باعث ایجاد کمبود کارگر شده است. ما در تلاش هستیم تا افرادی را پیدا کنیم که بیایند و کار کنند، درست مانند هر شغل دیگری. ما به دلایل مختلف از جمله کمبود بودجه به تعداد کافی کارمند نداریم که باعث ایجاد مشکلاتی در خدمات دهی به مشتریان شده است. این ربات که در یک ویدئو به عموم معرفی شده، با واکنش بسیار مثبت از طرف مشتریان رو به رو شده است.

پیام ویژه


متقاضیان کار گفته اند دستمزد ارائه شده بسیار پایین است. با واکسیناسیون بیشتر آمریکایی‌ها، تقاضا برای خدمات نیز افزایش یافته است. کمبود نیروی کار ناگزیر خدمات به مشتریان را تحت تأثیر قرار داده و منجر به کندتر شدن خدمات، افزایش طول خطوط و افزایش قیمت می‌شود.
میکو ژونگ، سخنگوی شرکت گفت: یکی از مزایای ربات Matradee ، ساخته شده توسط شرکت Richtech Robotics، این است که می‌توان از آن برای مشارکت شرکت‌ها در استخدام استفاده کرد. Matradee رباتی است که اورتیز در رستوران خود از آن استفاده می‌کند. این ربات جایگزین کارگران نمی‌شود و فقط ابزاری است که رستوران‌ها می‌توانند در زمان کمبود کارگر از آن استفاده کنند.

پیام ویژه


قابلیت‌های ربات Matradee
باز کردن درب‌های آشپزخانه جلوگیری از برخورد افراد با اجسام ثابت مانند میز‌ها یا سطل‌های زباله صحبت کردن به زبان‌هایی مانند انگلیسی، چینی یا ژاپنی

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/710632/رستورانی-در-کالیفرنیا-از-ربات-برای-ارائه-خدمت-به-مشتریان-استفاده-می‌کند
بستن   چاپ