پیام ویژه
سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی کرمان:
آموزش زیربنای اشتغال هدفمند است
سه شنبه 12 مرداد 1400 - 08:55:02
پیام ویژه - "مهناز فرخی پور" در حاشیه بازدید از مرکز جهاد دانشگاهی جنوب کرمان، در نشست با پرسنل و مدیر این مرکز گفت: کارکنان و کارشناسان باید همواره جوابگوی سیستم آموزشی هدفمند باشند و برای فراگیران جاذبه آموزشی ایجاد کنند.
وی اهداف آموزشی جهاددانشگاهی را عملگرا و جهادی عنوان کرد و افزود: باید در چارچوب قانون و دستورالعمل های آموزشی عمل کنیم زیرا در غیر این صورت نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد.
فرخی پور بر استفاده لازم از ظرفیت های آموزشی جنوب کرمان و جیرفت با رعایت ضوابط تعریف شده تاکید کرد و گفت: منطقه جنوب کرمان از ظرفیت کشاورزی بالایی برخوردار است لذا می طلبد در این راستا با به کارگیری از تجربیات آموزشی وارد عمل بشویم که کمک قابل توجهی به منطقه و بخش کشاورزی است.
سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی استان کرمان بر رعایت حقوق فراگیران طبق دستورالعمل های آموزشی تاکید کرد و استفاده از روش های نوین را نیز خواستار شد.
وی تشکیل کارگروه های آموزشی را در راستای کیفی بخشی ارائه خدمات به جامعه هدف عنوان کرد و افزود: در این راستا هفت کارگره از جمله علوم پزشکی، فنی و مهندسی، معماری، کشاورزی، منابع طبیعی و زبان های خارجی تشکیل شده که کارگروه کارآفرینی نیز اخیرا به این مباحث افزوده شده که هم‌اندیشی و تبادل نظر رمز موفقیت و رضایتمندی فراگیران خواهد بود.
فرخی پور ضمن قول مساعدت و همکاری نسبت به انجام اقدامات تبلیغاتی جهت معرفی سرفصل ها و قابلیت های آموزشی اظهار کرد: از پیشنهادات و نظرات کارشناسی درخصوص نحوه ارائه خدمات آموزشی حمایت خواهیم کرد.
به گزارش ایسنا، "بهزاد جعفری" مدیر مرکز جهاددانشگاهی جنوب استان کرمان نیز در این نشست با ارائه گزارشی از روند فعالیت های آموزشی گفت‌: شاید وضعیت ویروس کرونا بر فعالیت های آموزشی تاثیر گذاشته است اما مجموعه جهاددانشگاهی از همه ظرفیت برای تحقق اهداف موردنظر استفاده می کنند.
وی برگزاری آزمون اخیر نهضت سوادآموزی را یکی از تجربیات قابل توجهی برشمرد که با حمایت و همکاری مسوولان جهاددانشگاهی استان، معاونت آموزشی و مسوولان محلی بدون هیچ حاشیه و مشکلی برگزار شد.
انتهای پیام

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/711179/آموزش-زیربنای-اشتغال-هدفمند-است
بستن   چاپ