پیام ویژه
گزارش تفضیلی چهارمین جشنواره ملی زن و علم « جایزه مریم میرزاخانی»
چهارشنبه 10 شهريور 1400 - 17:41:30
پیام ویژه - زنان جامعه ایران توانسته اند در بسیاری از دانشگاه ها و مراکز علمی جهان معتبر جهان حضوری موثر و شایسته داشته باشند که از جمله آنان می توان به شخصیت بارزی همچون زنده یاد مریم میرزاخانی اشاره داشت.

زنان جامعه ایران توانسته اند در بسیاری از دانشگاه ها و مراکز علمی جهان معتبر جهان حضوری موثر و شایسته داشته باشند که از جمله آنان می توان به شخصیت بارزی همچون زنده یاد مریم میرزاخانی اشاره داشت. جشنواره ملی زن و علم ( جایزه دکتر مریم میرزاخانی) با هدف تجلیل از زنان نخبه و فعال می باشد در این جششنواره متقاضیان با مراجعه به وب سایت http://wsfestival.ir و از طریق تکمیل فرم ثبت و بارگذاری آن ، اطلاعات لازم را ارسال می نمایند. فرم های ثبت نام پس از جمع آوری و گروه بندی مورد داوری قرار می گیرد.
برگزاری جشنواره ملی زن و علم نکوداشت این بانوی فرهیخته می تواند تاثیرات الگویی شگرفی در میان نخبه دانشگاهی داشته باشد. و موجبات خودباوری و مسئولیت پذیری در میان زنان را فراهم نماید.
جشنواره ملی زن و علم فرصت مغتنمی است برای شناسایی و معرفی ظرفیت ها، استعدادها و نیز توانمندی های ارزنده آنان که به رغم حضور ارزشمند در جمع خانواده و نقش کانونی در این بنیات اجتماعی، گام های بلندی در عرصه علم و عمل و در خدمت به جامعه داشته اند.
لینک کامل گزارش

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/730870/گزارش-تفضیلی-چهارمین-جشنواره-ملی-زن-و-علم-«-جایزه-مریم-میرزاخانی»
بستن   چاپ