پیام ویژه
حالِ نوجوان ایذه‌ای بهبود یافت
سه شنبه 30 شهريور 1400 - 17:09:54
پیام ویژه - باشگاه خبرنگاران / پزشک معالج بیمارستان امام موسی کاظم(ع) گفت: علی لندی وضعیت خوبی دارد و نسبت به روز‌های قبل بهتر شده است.
جمشید نمازی راد پزشک معالج بیمارستان امام موسی کاظم (ع) در خصوص آخرین وضعیت علی لندی نوجوان ایذه‌ای که جان خود را به خاطر دیگران به خطر انداخته بود و در حال حاضر در بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان بستری است گفت: همان‌طور که روز‌های قبل هم گفته شد، علی لندی وضعیت بدی داشت و تنفسش منظم نبود، اما امروز نسبت به دیروز بهتر شده و وضعیت تنفسش بهتر شده است.
او افزود: برای زخم‌های این نوجوان پانسمان نقره استفاده می‌شود و فعلا مشکلی ندارد، پانسمان نقره نوع خیلی خوبی از پانسمان‌ها است و چون که پوست ندارد، باید جایگزین داشته باشد، پانسمان نقره در ترمیم زخم بسیار خوب است.
پزشک بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان مطرح کرد: زخم‌های بیمار فعلا عفونت یا مشکلی ندارد، اما قطعا در آینده عفونت خواهند کرد و این مشکلی است که برای بیمارانی که دچار سوختگی شده اند اتفاق می‌افتد، به طور کلی در حال حاضر وضعیت خوبی دارد و نسبت به روز قبل بهتر شده، تنفسش منظم شده، ورم‌های بدنش کمتر شده و حال عمومیش بهتر است.
او خاطر نشان کرد: امروز پرستاران علی لندی را از تخت پایین آوردن و کمی راه رفت، اما چنین بیمارانی در هر صورت پیش آگهی خوبی ندارند، ولی فعلا وضعیت خوبی دارد و نسبت به روز‌های قبل بهتر شده است، امیدواریم روز‌های بهتری را در پیش داشته باشد و من با وضعیتی که امروز از او مشاهده کردم، کمی امیدوار شدم.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/746834/حالِ-نوجوان-ایذه‌ای-بهبود-یافت
بستن   چاپ