پیام ویژه
ثبت نام نسخه آلفای Scavengers برای کنسول‌ها آغاز شد
سه شنبه 30 شهريور 1400 - 23:34:00
پیام ویژه - گیم فا / Scavengers یک شوتر رایگان است که از طرف توسعه‌دهندگان سابق Halo توسعه می‌یابد و حال، می توانید قبل از عرضه‌ی این بازی برای ورود به آلفای محدود آن درخواست دهید.
علاقه‌مندان می‌توانند به تجربه‌ی Scavengers بپردازند و آن را بررسی کنند و قبل از انتشار نهایی آن در آینده، بازخورد خود را ارائه دهند. هر کسی که علاقه‌مند است می‌تواند برای این آلفای محدود که با اولویت زمان ثبت نام برای کاربران منتشر می‌شود، ثبت نام کند. چنان که سازندگان این بازی درباره‌ی این تست آلفا طی بیانیه‌ای اعلام کردند:
ما تعداد محدودی کلید برای ورود به این تست آلفا داریم، بنابراین پذیرش آزمایش کنندگان واجد شرایط به ترتیب زمان ثبت نام است. مطمئن شوید زود ثبت نام کنید تا این آلفا را از دست ندهید!
ما به زودی ارسال کلید برای اولین موج تسترهای کنسول را آغاز خواهیم کرد. اگر برای کلیدهای پلی‌استیشن درخواست می‌کنید، ما بلافاصله آن‌ها را برای شما در قاره آمریکا و اروپا ارسال می‌کنیم. البته اگر در آسیا هستید، ممکن است دریافت کلیدهای شما کمی بیشتر طول بکشد، اما آن‌ها قطعا در راه شما هستند.
برای کسانی که با این بازی آشنایی ندارند، Scavengers شوتری است که عملکرد PvE سندباکس را با نبردهای PvP مبتنی بر کلاس ترکیب می‌کند. شما در این بازی در تیم‌های سه نفره، به امید پیروزی در یک میدان نبرد استراتژیک مبارزه خواهید کرد. 
در مورد آلفا، گیمرها می‌توانند حالت Expedition را در آن تجربه کنند، که طی آن باید به جمع آوری داده‌ها بپردازند، در حالی که در حالت Horde Mode همه‌ی پلیرها باید با موج عظیمی از دشمنان مبارزه کنند. در همین راستا، سازندگان این بازی درباره‌ی آن ادامه دادند: 
کاربران کنسول‌ها قادر خواهند بود از بسیاری از ویژگی های مشابه نسخه‌ی دسترسی زودهنگام رایانه‌های شخصی استفاده کنند. برای مثال شما می‌توانید برای جمع آوری داده‌ها از Mother و مبارزه با امواج دشمن Scourge و Outlanders در حالت Horde، وارد حالت Expedition شوید. هنگامی که ما رویدادهای Mutator و با محدودیت زمانی را اجرا می‌کنیم، شما به طور خودکار در آن رویدادها نیز شرکت خواهید کرد!
شما همچنین می‌توانید به همان اکسپلوررها، سلاح‌ها و مواد مصرفی مشابه رایانه‌های شخصی خود دسترسی داشته باشید. علاوه بر این هیچ گونه پاک کردن حساب وجود نخواهد داشت، بنابراین می‌توانید هر چیزی که در دوره‌ی آلفای محدود به دست می‌آورید را حفظ کنید!
لازم به ذکر است که قابلیت کراس‌پلی نیز در این آلفا وجود خواهد داشت، البته خبری از cross-save یا cross-progression در هیچ یک از پلتفرم‌های مقصد این بازی نیست.
عنوان Scavengers در حال حاضر به صورت دسترسی زودهنگام برای رایانه‌های شخصی در دسترس است و به زودی برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 نیز منتشر خواهد شد.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/746973/ثبت-نام-نسخه-آلفای-Scavengers-برای-کنسول‌ها-آغاز-شد
بستن   چاپ