پیام ویژه
Alan Wake Remastered برای نینتندو سوییچ رده‌بندی سنی شد
چهارشنبه 31 شهريور 1400 - 07:23:05
پیام ویژه - گیم فا / با انتشار بازی Alan Wake Remastered طی هفته‌های آتی، این ساخته‌ی پرطرفدار استودیوی رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) که عرضه‌ی نسخه‌ی اصلی آن به سال 2010 یعنی بیش از ده سال قبل بازمی‌گردد، مجدد وارد میدان خواهد شد.
استودیوی رمدی و شرکت اپیک گیمز (Epic Games) که به ترتیب توسعه‌دهنده و ناشر این بازی به شمار می‌روند، به صورت رسمی ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی را به عنوان پلتفرم‌های مقصد این بازی اعلام کرده‌اند. با این حال ممکن است که این بازی نهایتا برای کنسول نینتندو سوییچ نیز منتشر شود.
عنوان Alan Wake Remastered به تازگی یک رده‌بندی سنی را در کشور برزیل دریافت کرده و جالب است بدانید این رده‌بندی سنی، نسخه‌ی مخصوص کنسول نینتندو سوییچ را نیز در بر دارد.
گرچه در زمان نگارش این مطلب، رده‌بندی مورد بحث از روی سایت ارائه کننده حذف شده، اما وب‌سایت VGC تصویری را از آن تهیه کرده و به اشتراک گذاشته است که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.
براساس این رده‌بندی، بازی Alan Wake Remastered صرف نظر از پلتفرم مقصد آن برای افراد زیر چهارده سال نامناسب خواهد بود.

پیام ویژه


بار دیگر یادآوری می‌کنیم که نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Alan Wake Remastered به صورت رسمی معرفی نشده است، در نتیجه باید منتظر ماند و دید که این موضوع تا چه حد صحت دارد. با این وجود، انتشار نسخه‌ی ریمسترشده‌ی یکی از بازی‌های ایکس‌باکس 360 برای کنسول نینتندو سوییچ، چندان جای تعجب ندارد.
بازی Alan Wake Remastered در تاریخ 13 مهر ماه 1400 (5 اکتبر 2021) برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4 و پلتفرم رایانه‌های شخصی (در بستر فروشگاه اپیک گیمز) عرضه خواهد شد. 

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/747209/Alan-Wake-Remastered-برای-نینتندو-سوییچ-رده‌بندی-سنی-شد
بستن   چاپ