پیام ویژه
بهینه‌ساز جدیدی برای Mass Effect: Legendary Edition عرضه شد
چهارشنبه 31 شهريور 1400 - 10:21:13
پیام ویژه - گیم فا / امروز یک بهینه‌ساز غیر رسمی برای بازی Mass Effect: Legendary Edition در دسترس قرار گرفت که به رفع مشکلات و باگ‌های موجود در آن می‌پردازد. 
در گذشته اخباری مبنی بر عرضه‌ی یک بهینه‌ساز توسط هواداران بازی Mass Effect: Legendary Edition به گوش می‌رسید. حال این اتفاق رخ داده است و بازی‌بازان بدون هیچ مشکلی می‌توانند آن را دریافت نمایند. این نخستین بهینه‌ساز غیر رسمی این عنوان به شمار می‌رود. ممکن است در آینده نیز شاهد موارد مشابهی باشیم. 
این بهینه‌ساز توسط فردی مستعد ملقب به ME1Recalibrated ایجاد شده است و درصد زیادی از باگ‌ها و مشکلات موجود در گیم‌پلی این اثر را برطرف می‌کند. البته تمام این ایرادات به نسخه‌ی اول یعنی Mass Effect 1: Legendary Edition مربوط می‌شود. در برخی از ماموریت‌های بازی، مشکلات عجیبی مشاهده می‌شد. همین قضیه باعث شده بود تا بازی‌بازان نتوانند این ماموریت‌ها را ادامه دهند. 
خوشبختانه این بهینه‌ساز باعث شده است تا تجربه‌ی Mass Effect: Legendary Edition بسیار لذت‌بخش‌تر از گذشته باشد. ضمنا این بهینه‌ساز تغییراتی را در نقشه‌ی Galaxy بازی نیز اعمال می‌کند. حجم آن نیز در حدود 580 مگابایت است.
هواداران بازی Mass Effect: Legendary Edition در آینده نیز می‌توانند منتظر اخبار بسیار خوبی باشند. این طور که به نظر می‌رسد، سازندگان برنامه‌های جذابی در روزهای پیش رو دارند و رفته رفته از آن‌ها رونمایی خواهند کرد.
Mass Effect: Legendary Edition را باید عنوانی در سبک‌های اکشن و نقش‌آفرینی به حساب آورد که چندی پیش بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفت و مورد استقبال علاقه‌مندان به این فرنچایز نیز قرار گرفت. در منوی این بازی سه نسخه از سری Mass Effect به چشم می‌خورد که تجربه‌ی هر یک می‌تواند خاطرات افراد زیادی را زنده کند.
گفتنی است که دو شرکت بایوور (Bioware) و الکترونیک آرتس (Electronic Arts) به ترتیب وظیفه‌ی توسعه و نشر آن را به عهده داشته‌اند.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/747415/بهینه‌ساز-جدیدی-برای-Mass-Effect--Legendary-Edition-عرضه-شد
بستن   چاپ