پیام ویژه
نسخه‌ آزمایشی FIFA 22’s Early Access در دسترس است
چهارشنبه 31 شهريور 1400 - 18:04:01
پیام ویژه - گیم فا / نسخه‌‌ی آزمایشی FIFA 22’s Early Access هم‌اکنون از طریق سرویس‌های EA Play و Xbox Game Pass Ultimate در دسترس است و می‌توان به مدت 10 ساعت آن را بازی کرد.
آخرین نسخه‌ی عنوان FIFA در تاریخ 9 مهر (1 اکتبر) سال جاری منتشر می‌شود اما نسخه‌ی آزمایشی Early Access این امکان را به گیمر‌ها می‌دهد تا نسخه‌ی کامل بازی را زود‌تر دانلود کرده و به مدت 10 ساعت آن را تجربه کنند. تمامی دستاورد‌ها و پیشرفت‌ها در مدت این 10 ساعت ذخیره شده و اگر تصمیم به خرید بازی گرفتید، می‌توانید بازی‌ خود را ادامه دهید.
البته برای دسترسی به این نسخه‌ی آزمایشی، گیمر‌ها نیاز به اشتراک سرویس EA Play خواهند داشت که از طریق رایانه‌های شخصی، پلی استیشن و ایکس باکس در دسترس است. دارندگان اشتراک Xbox Game Pass Ultimate، به سرویس EA Play دسترسی دارند و نیازی به تهیه‌ی جداگانه این اشتراک ندارند.
تریلری از گیم‌پلی FIFA 22 در ماه جولی منتشر شده بود که قابلیت‌های جدیدی که به بازی اضافه شده بود را نشان‌ می‌داد. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به انیمیشن های جدید بازیکنان که مبتنی به یادگیری ماشین است ، بهبود هوش مصنوعی تاکتیکی و عملکرد دروازه‌بان‌ها اشاره کرد.
EA در این عنوان از فناوری جدیدی به نام هایپر موشن (HyperMotion) استفاده کرده که طریق انیمیشن‌های واقع بینانه و استفاده از حرکات بازیکنان فوتبال، گیم‌پلی واقعی‌تری را ایجاد می‌کند. البته لازم به ذکر است که این تکنولوژی فقط بر روی کنسول‌های نسل نهمی و سرویس استدیا وجود دارد.
EA درباره‎‎‌ی این فناوری گفت: «هایپرموشن یک الگوریتم یادگیری ماشینی پیشرفته است که بیش از 8٫7 میلیون فریم از یک مسابقه‌ی فوتبال را بررسی کرده و به کمک آن‌ها، انیمیشن‌های جدید را از روی حرکات بازیکنان شبیه‌ی سازی می‌کند، که این فرایند به نزدیک‌تر شدن FIFA 22 به فوتبال واقعی کمک می‌کند.»
عنوان FIFA 22 در روز جمعه 9 مهر 1400 (1 اکتبر 2021) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استدیا و کنسول‌های پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/747655/نسخه‌-آزمایشی-FIFA-22’s-Early-Access-در-دسترس-است
بستن   چاپ