پیام ویژه
طراح مراحل بازی Cyberpunk 2077 به استودیوی Riot Games پیوست
پنجشنبه 1 مهر 1400 - 07:33:10
پیام ویژه - گیم فا / متئوس توماسکویچز (Mateusz Tomaszkiewicz) طراح مراحل Cyberpunk 2077 خبر داد که به استودیوی ریوت گیمز (Riot Games) پیوسته است تا روی پروژه MMO جدید این شرکت فعالیت کند.
متئوس توماسکویچز، به عنوان سرپرست بخش طراحی مراحل بازی‌های The Witcher 3: Wild Hunt و Cyberpunk 2077 فعالیت داشت. ایشان کارگردان عنوان Thronebreaker: The Witcher Tales نیز بودند. آقای توماسکویچز در اوایل امسال، بعد از حضور 10 ساله در شرکت CD Project Red، همزمان با انتخاب کارگردان جدید برای Cyberpunk 2077، از این شرکت جدا شد.
آقای متئوس توماسکویچز در پیامی توییتری گفت: «چند ماه گذشته با افراد و تیم‌های مختلفی ملاقات و صحبت داشتم، حالا خوشحالم که اعلام کنم به ریوت گیمز ملحق شدم تا روی پروژه‌ی MMO جدید این استودیو کار کنم. منتظر اخبار بیشتر باشید.»
با اینکه خبری رسمی منتشر نشده است اما توماسکویچز احتمالاْ به عنوان طراح مراحل بازی League Of Legends MMO فعالیت می‌کند. این پروژه در آذرماه سال گذشته (دسامبر 2021) معرفی شد.
بازی League Of Legends MMO در دنیای Runeterra جریان دارد، همان جهانی که عنوان League Of Legends بر اساس آن ساخته شده است. ریوت گیمز جزئیات بیشتری از این بازی اعلام نکرده است.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/748084/طراح-مراحل-بازی-Cyberpunk-2077-به-استودیوی-Riot-Games-پیوست
بستن   چاپ