پیام ویژه
الیمپوس شایعات همکاری با سامسونگ را رد کرد
پنجشنبه 1 مهر 1400 - 07:48:07
پیام ویژه - باشگاه خبرنگاران / براساس گزارش‌ها دو شرکت سامسونگ و الیمپوس تا اطلاع ثانوی با یکدیگر همکاری نمی‌کنند.
سامسونگ به تازگی گوشی‌های تاشو خود را به نام Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 معرفی کرده است. این شرکت در حال حاضر مشغول آماده سازی برای معرفی نسل بعدی تلفن‌های هوشمند سری Galaxy S خود بوده که قرار است در اوایل سال آینده آن را روانه بازار کند.
براساس گزارش‌ها شرکت سامسونگ گوشی هوشمند سری گلکسی نوت خود را عرضه نمی‌کند، به همین علت، پیش بینی می‌شود گوشی هوشمند Galaxy S22 معرفی بعدی این شرکت باشد. افزون بر این سامسونگ در نظر دارد یک دوربین اصلی عظیم 200 مگاپیکسلی را در سری آینده Galaxy S22 قرار دهد. همچنین قرار بود سامسونگ در این زمینه با شرکت Olympus که تولید کننده دوربین ژاپنی است همکاری کند. اما به نظر می‌رسد که این اتفاق نمی‌افتد.
همانطور که توسط Android Authority گزارش شده، Olympus هرگونه همکاری با سامسونگ را رد کرده است. در همین راستا مقام بازاریابی این شرکت ژاپنی به اندروید آئورتی گفت: "تنها بیانیه رسمی که می‌توانم از طرف شرکتمان به شما ارائه دهم این است که از دیدگاه ما چیزی برای گفتگو یا اعلام وجود ندارد". این یک بیانیه مبهم است، زیرا صراحتاً مشارکت را انکار نمی‌کند. اما در حال حاضر به نظر می‌رسد که این دو شرکت با یکدیگر همکاری نمی‌کنند.
خصوصیات گوشی جدید سامسونگ چیست؟
انتظار می‌رود سامسونگ گوشی‌های هوشمند سری Galaxy S22 را در ژانویه سال آینده عرضه کند. این گزارش همچنین می‌افزاید که سامسونگ گلکسی S22 نیز با پشتیبانی از قلم S Pen عرضه می‌شود. افزون براین گفته می‌شود که Galaxy S22 اولین تلفن هوشمند سامسونگ بوده که با پردازنده گرافیکی سامسونگ/AMD عرضه می‌شود.

پیام ویژه


براساس گزارشات منتشرشده، سامسونگ گوشی گلکسیS22 را با صفحه نمایش 6 اینچی و گلکسی اولترا s22 را با صفحه نمایش 6.81 اینچی به بازار عرضه کند. همچنین صفحه نمایش در مدل‌های گلکسی S22 سامسونگ دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز است. انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی S22 Ultra با تغییر نرخ پویا همراه باشد. که این امر باعث می‌شود عمر باتری گوشی‌ جدید سامسونگ افزایش یابد.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/748093/الیمپوس-شایعات-همکاری-با-سامسونگ-را-رد-کرد
بستن   چاپ