پیام ویژه
Alan Wake Remastered ممکن است به جهان سایر بازی‌های رمدی مرتبط شود
پنجشنبه 1 مهر 1400 - 15:21:36
پیام ویژه - گیم فا / احتمالاً توسعه دهندگان استودیوی رمدی (Remedy) قصد دارند تا با وارد کردن بازی Alan Wake Remastered و مرتبط کردن آن به سایر بازی‌های ساخته شده توسط این استودیو، جهان عناوین رمدی را گسترده‌تر از قبل کنند.
بر هیچ کسی پوشیده نیست که استودیوی مستعد رمدی در حال ساختن چیزی بسیار هیجان انگیز و بزرگ است. سال گذشته تأیید شد که توسعه دهندگان رمدی در تلاش هستند تا Remedy Connected Universe را ایجاد کنند. در حقیقت این راهی است تا به نوعی از طریق آن تمام بازی‌های ساخته شده‌شان را به یکدیگر مرتبط سازند. این روند نیز در ابتدا با ذکر بازی Alan Wake در بخش داستانی بازی Control شروع شد و سپس با ساخت یک گسترش دهنده‌ی جدید، ادامه یافت.
توماس پوآ (Thomas Puah)، مدیر بخش ارتباطات بازی، در مصاحبه‌ای با Axios در مورد برخی تغییرات احتمالی در بازی Alan Wake Remastered صحبت کرد. تا به الان، ما در مورد تفاوت های خاصی مانند حذف محل قرارگیری باتری در بازی مطلع شده‌ایم، اما این یکی بسیار هیجان انگیزتر به نظر می‌رسد.

پیام ویژه


هنگامی که درباره‌ی احتمال ایجاد تغییراتی در بازی Alan Wake Remastered برای اتصال جهان این عنوان به دیگر عناوین استودیوی رمدی سوال شد، پوآ پاسخ داد: «مطمئناً! به تجربه‌ی خود از این بازی با دقت بیشتری نگاه کنید و جزئیات را در نظر بگیرید. این چیزی است که ما می‌خواهیم بگوییم.»
با در نظر گرفتن این پاسخ می‌توان گفت که به نظر می‌رسد رمدی قصد دارد تا برخی موارد آشنا از سایر بازی‌های خود را به نحوی در جهان این عنوان قرار دهد. همچنین، شکی نیست که در حال حاضر رمدی قصد دارد تا از Alan Wake Remastered برای معرفی شخصیت‌ها و داستان کلی این بازی استفاده کند تا ذهن مخاطبان خود را برای ادامه‌ی آن آماده سازد.
شایعات حاکی از آن هستند که قرار است تا دنباله‌ی نیز برای این سری ساخته شود و از همین الان در دست ساخت قرار دارد. البته تا زمان انتشار اطلاعات رسمی از آن باید منتظر بمانیم.
بازی Alan Wake Remastered در تاریخ 13 مهر ماه 1400 (5 اکتبر 2021) برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4 و پلتفرم رایانه‌های شخصی (از طریق فروشگاه اپیک گیمز) عرضه خواهد شد.
نظر شما همراهان همیشگی ما در این رابطه چیست؟ به نظرتان بازی Alan Wake Remastered تبدیل به اثر موفقی خواهد شد یا خیر؟

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/748437/Alan-Wake-Remastered-ممکن-است-به-جهان-سایر-بازی‌های-رمدی-مرتبط-شود
بستن   چاپ