پیام ویژه
جریمه 500هزاردلاری شهرداری یک شهر آمریکا به دلیل اقدام علیه مسلمانان
شنبه 17 مهر 1400 - 20:48:28
پیام ویژه - شهرداری شهر استافورد برای جلوگیری از ساخت مقبره توسط مسلمانان قوانین را دستکاری کرد.

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری آناتولی عربی، یک دادگاه در آمریکا روز جمعه شهرداری شهر «استافورد» در ایالت «ویرجینیا» را به پرداخت غرامت مالی نیم میلیون دلاری به یک سازمان اسلامی محکوم کرد. اسناد و مدارک ثابت کرده است که شهرداری استافورد برای جلوگیری از ساخت مقبره ای برای مسلمانان قوانین را دستکاری کرده است.
شهرداری استافورد برخی لایحه های قانونی را تغییر داد تا جمعیت«همه مسلمانان» نتواند مقبره ای را در زمینی که خریده بود، ایجاد کند.
جمعیت «همه مسلمانان» نیز از شهرداری به دادگاه شکایت کرد و خواستار دریافت مجوز برای ساخت مقبره را داد که دادگاه حق را برای دریافت مجوز به این جمعیت داد و شهرداری را به پرداخت 500هزار دلار به عنوان غرامت ملزم کرد.
همچنین برای دادگاه ثابت شده است که انگیزه شهرداری استافورد در دستکاری قوانین جلوگیری از ساخت مقبره اسلامی در منطقه با غرض تبعیض دینی بوده است.
بر اساس جدیدترین بررسی انجام شده در آمریکا دو سوم مسلمانانی که در این بررسی شرکت کردند گفتند که در معرض تبعیض بر اساس دینی در آمریکا قرار گرفته اند. آمریکا شاهد افزایش حوادث مرتبط با تبعیض دینی و اسلام هراسی است.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/758106/جریمه-500هزاردلاری-شهرداری-یک-شهر-آمریکا-به-دلیل-اقدام-علیه-مسلمانان
بستن   چاپ