پیام ویژه
برگزاری وبینار کووید 19 و مخاطرات چند بعدی در روز جهانی کاهش مخاطرات سوانح 2021
چهارشنبه 21 مهر 1400 - 10:19:34
پیام ویژه - وبینار جهانی « کووید 19 و مخاطرات چند بعدی» همزمان با بزرگداشت روز جهانی کاهش مخاطرات سوانح در سال جاری با محوریت شناسایی و درک بهتر ماهیت مخاطرات چند بعدی همچون کرونا برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ، این وبینار بین المللی با موضوع کووید 19 و مخاطرات چند بعدی در روز 13 کتبر 2021 مقارن 21 مهر 1400 به زبان انگلیسی برگزار می شود و حضور کارشناسان و علاقمندان از سراسر جهان در آن آزاد است.
بر اساس فراخوان منتشر شده، این وبینار بستری است تا بهترین تجارب همکاری های بین المللی و دارای اثر مثبت بر زندگی ساکنان بخش های در معرض مخاطرات در سراسر جهان، شناسایی و معرفی شوند. تجربه هایی که سبب کاهش تعداد افراد تحت تاثیر از سوانح طبیعی یا انسان ساخت شده است.
موضوع این رویداد « کووید 19 و مخاطرات چند بعدی با تاکید بر اهمیت درک بهتر از ماهیت اینگونه مخاطرات است.
بر اساس این گزارش، پس از پویش سندای 7 با اهداف هفتگانه از سوی دبیرکل سازمان ملل که در سال 2016 آغاز شد، هدف سال 2021، « ارتقای پایدار همکاری های بین المللی در راستای توسعه کشورها، از طریق پشتیبانی کافی و پایدار جهت تکمیل اقدامات ملی در اجرای چارچوب سند سندای 2030 » تعریف و انتخاب شد. بدین ترتیب روز جهانی کاهش مخاطرات سوانح در تاریخ 21 مهرماه سال جاری براساس چارچوب سندای با موضوع و شعار « تنها با هم می توان زمین را نجات داد» در سراسر جهان برگزار می شود.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به پرتال انگلیسی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به نشانی Tdmmo.tehran.ir مراجعه فرمایند.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/759934/برگزاری-وبینار-کووید-19-و-مخاطرات-چند-بعدی-در-روز-جهانی-کاهش-مخاطرات-سوانح-2021
بستن   چاپ