پیام ویژه
بازی Elden Ring در استرالیا رده‌بندی سنی شد
پنجشنبه 22 مهر 1400 - 18:21:02
پیام ویژه - گیم فا / با توجه به اطلاعات و داده‌های ثبت شده در مرکز رده‌بندی سنی استرالیا، بازی Elden Ring تنها به دلیل خشونت بالا رده‌بندی سنی MA 15+ دریافت کرده است.
در اوایل ماه جاری میلادی، بازی مورد انتظار Elden Ring در کشور کره‌ی جنوبی رده‌بندی سنی بزرگسالانه دریافت کرد و اکنون به ثبت رده‌بندی سنی این بازی در کشور استرالیا رسیده است. همان‌طور که انتظار می‌رفت، این بازی توسط هیئت رده‌بندی سنی استرالیا تنها به دلیل خشونت همراه با “تأثیرگذاری شدید” رده‌بندی MA +15 را به دست آورده است. در واقع، طبق این رده‌بندی سنی، در بازی Elden Ring شاهد مواردی نظیر استفاده از کلمات و جمله‌های مبتذل و سایر محتویات بزرگسالانه و نامتعارف نخواهیم بود.
همچنین، جالب است بدانید که این هیئت از تم محیط و فضاسازی بازی Elden Ring به عنوان “فضاسازی فانتزی” یاد کرده است. این در حالی است که تم و طراحی محیطی مجموعه‌ی Dark Souls و بازی Bloodborne توسط‌ آن‌ها “ترسناک” قلمداد شده بود.
به هر ترتیب، ثبت رده‌بندی سنی MA +15 برای بازی Elden Ring در استرالیا با سایر عناوین پیشین استودیوی فرام سافت‌ور (FromSoftware) همخوانی دارد. البته، با توجه به توضیحات ارائه شده، به نظر می‌رسد که محتوای بازی Elden Ring نسبت به عناوین دیگری از جمله Dark Souls و Bloodborne از خشونت و محتویات بزرگسالانه‌ی کمتری برخوردار است.
بازی Elden Ring، در تاریخ 2 بهمن سال 1400 (22 ژانویه‌ی 2021) برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/760884/بازی-Elden-Ring-در-استرالیا-رده‌بندی-سنی-شد
بستن   چاپ