پیام ویژه
از حالت Hazard Zone بازی Battlefield 2042 رونمایی شد
پنجشنبه 22 مهر 1400 - 23:25:41
پیام ویژه -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

گیم فا / از سومین حالت بازی Battlefield 2042 (بتلفیلد 2042) یعنی Hazard Zone رونمایی شد، شما در این حالت باید در قالب تیم‌های مختلف به رقابت با یکدیگر می‌پردازید.
استویدیوی Dice از ابتدا تاکید داشت که حالت Hazard Zone به سبک و سیاق Battle Royal شباهتی ندارد و یک ایده‌ی جدید است. در این حالت 32 نفر در قالب هشت تیم چهار نفره قرار می‌گیرند، برنده‌ی حالت Hazard Zone آخرین تیم باقی مانده نیست و شما می‌توانید پیش از این که مچ به پایان برسد برنده‌ی میدان باشید.
در رقابت Hazard Zone شما موظف به پیدا کردن درایو‌های حاوی داده‌ها و اطلاعات باارزش از ماهواره‌های سقوط کرده هستید. این ماهواره‌های سقوط کرده در تمام میدان نبرد پخش شده‌اند و همزمان با شما تیم‌های دیگر نیز به دنبال دست یابی به این درایو‌ها هستند. هنگامی که یک تیم بتواند به تمامی اطلاعات دست پیدا کند باید به سمت محل خروج رفته و تلاش کند زنده بماند.
اما این تمامی ماجرا نیست، در حالت Hazard Zone دو مکان برای خروج وجود دارد و تنها دو تیم می‌توانند خارج شوند. تیم‌ها می‌توانند برای دست یابی به اطلاعات و خروج به عنوان اولین تیم رقابت کنند یا می‌توانند از زمان بیشتری استفاده کرده و به عنوان دومین تیم خارج شوند.

پیام ویژه

پیام ویژه

پیام ویژه

تیم‌ها در ابتدای هر مچ زمانی برای خرید تجهیزات و سلاح‌های مختلف خواهند داشت یکی از این تجهیزات مکان ماهواره‌های سقوط کرده را نشان می‌دهد و دیگری به شما اجازه می‌دهد هم تیمی خود را احیا کنید. پلیر‌ها می‌توانند با پول بدست آمده از رقابت‌های قبلی به خرید تجهیزات خود بپردازند. اطلاعاتی که در مچ‌های قبلی دانلود کرده‌اید می‌توانند به عنوان واحد پولی Dark Market استفاده شوند. شما می‌توانید از ارتقاهای دیگری مثل سریعتر شدن روند احیا، حمل کردن بیش از یک درایو و برخورداری از اطلاعات اضافه استفاده کنید، اما توجه داشته باشید که در صورت استفاده از این ارتقا‌ها و کشته شدن میزان پولی که دریافت می‌کنید نصف خواهد شد.
علاوه بر ماهواره‌هایی که در میدان نبرد حضور دارند قطعات بیشتری نیز سقوط خواهند کرد. محل‌های خروج به صورت تصادفی انتخاب می‌شوند و اگر یکی از اعضای تیم موفق به خروج از محل شود تمامی اعضا برنده خواهند بود. قابل ذکر است که سیستم Specialist بازی Battlefield 2042 در این حالت نیز حضور خواهند داشت.
بازی Battlefield 2042 در تاریخ 28 آبان (19 نوامبر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس باکس سری اکس/اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/761043/از-حالت-Hazard-Zone-بازی-Battlefield-2042-رونمایی-شد
بستن   چاپ