پیام ویژه
بهینه ساز جدید FIFA 22 این بازی را متعادل‌تر می‌کند
جمعه 23 مهر 1400 - 18:10:45
پیام ویژه - گیم فا / در حال حاضر، اولین به‌روزرسانی بازی FIFA 22 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شده است و پیشرفت‌های و تغییرات متعددی به این عنوان اضافه کرده است.
یکی از این تغییرات که تاثیر نسبتا بالایی در تجربه‌ی گیمرها از بازی دارد، بهبود نسبی مکانیک دروازه‌بانان در این عنوان و متعادل‌تر کردن رفتار آنان در مقابل با گیمرها است. البته گل زدن در FIFA 22 همچنان کار سختی است و در بسیاری از مواقع نمی‌توان به راحتی توپ را وارد دروازه کرد و به نوعی بسیاری از دروازه‌بانان در این عنوان عملکردی اغراق شده از خود نشان می‌دهند، اما با این بهینه ساز جدید، الکترونیک آرتز (Electronic Arts) سعی کرده تا حد ممکن این مورد را حل کند و سختی گل زدن را تا حدود زیادی متعادل‌تر از قبل کرده است.
با این همه، بازی همچنان سخت است و نمی‌توان به راحتی در آن امتیاز کسب نمود. اگر از قبل در گل زدن و کسب امتیاز در FIFA 22 با مشکل روبرو بوده‌اید، بهتر است تا بیشتر از قبل تمرین کنید چرا که این بهینه ساز قرار نیست تا بازی را آسان نماید و تنها کمی مکانیک‌های دروازه‌بانان را متعادل نموده است تا شاهد فعالیت‌های اغراق شده از سمت آنان نباشیم.

پیام ویژه


سایر تغییرات این بهینه ساز شامل انیمیشن‌های جدید هنگام دستیابی دروازه‌بانان به ضربات دقیقی است که به سمت دروازه می‌آیند. بر طبق گفته‌ی توسعه دهندگان، هدف این انیمیشن‌های جدید در حقیقت واقعی‌تر کردن بازی است. علاوه بر این، با اعمال این بهینه ساز در مراحل و نقاط حساس، بازی ذخیره خواهد شد. همچنین، قدرت شوت‌های بازیکنان نیز در این عنوان متعاد‌ل‌تر از قبل شده است و دیگر شاهد شوت‌های بسیار اغراق شده در بازی نخواهیم بود.
یکی دیگر از مشکلاتی که بسیاری از گیمرها نسبت به آن اعتراض داشتند، جاگیری بازیکنان در این عنوان به هنگام کرنر زدن بود. اینطور که گفته شده، این مشکل به صورت کامل رفع گشته است و دیگر شاهد جاگیری بد و نامناسب بازیکنان در FIFA 22 به هنگام کرنر زدن نخواهیم بود.
این تمام ماجرا نیست و بسیاری از باگ‌ها، خطاهای متعدد هنگام بازی کردن و مشکلات رابط کاربری بازی نیز با این بهینه ساز رفع شده‌اند. همچنین، علاوه بر تمام موارد بالا، آهنگ‌های جدیدی نیز به لیست موسیقی‌های این عنوان افزوده شده‌اند.
عنوان FIFA 22 برای پلتفرم‌های ایکس‌ باکس سری ایکس و سری اس، ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 5، پلی‌ استیشن 4 و رایانه‌های شخصی، در دسترس قرار دارد. علاوه بر این، کاربران کنسول نینتندو سوییچ نیز می‌توانند در قالب نسخه‌ی Legacy Edition به تجربه‌ی بازی بپردازند.
نظر شما همراهان همیشگی ما در رابطه با این بازی چیست؟ آیا تا به حال به عنوان FIFA 22 را تجربه کرده‌اید یا خیر؟

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/761412/بهینه-ساز-جدید-FIFA-22-این-بازی-را-متعادل‌تر-می‌کند
بستن   چاپ