پیام ویژه
اظهارات ضد و نقیض مسئولین آموزش و پرورش در خصوص نحوه بازگشایی مدارس
شنبه 24 مهر 1400 - 14:05:42
پیام ویژه - آخرین خبر / در حالی که سرپرست وزارت آموزش و پرورش طی مصاحبه ای بر واکسینه شدن حداقل 60 درصد از دانش آموزان برای بازگشایی مدارس تاکید داشت، سخنگوی این وزارتخانه در اظهاراتی متفاوت گفت: واکسیناسیون دانش آموزان شرط بازگشایی مدارس نبوده است.
به گزارش ایرنا، کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش اخیرا گفته است: طی دو هفته اجرای طرح سراسری واکسیناسیون دانش آموزان، حدود 60 درصد از افراد واجد شرایط علیه بیماری کرونا واکسینه شدند و امید است که با مراجعه مابقی افراد، شرایط برای بازگشایی مدارس از نیمه دوم آبان فراهم شود. وی خاطرنشان کرد: فعالیت دانش آموزان به صورت حضوری را از نیمه دوم آبان ماه به صورت رسمی آغاز می کنیم.
این مسئول اضافه کرد: با توجه به شرایط مناطق مختلف کشور و وضعیت رنگ‌بندی اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، شرایط بازگشایی مدارس فراهم می‌شود و در هر منطقه آموزش و پرورش مدیران مناطق، مدارس و اولیاء و مربیان بسته به نوع رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، زمان فعالیت مدارس را تعیین می‌کنند و در صورت تائید از سوی آنان، مدرسه به صورت کامل حضوری می‌شود.
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش : واکسیناسیون دانش آموزان شرط بازگشایی مدارس نبوده است
به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس با بیان اینکه واکسیناسیون دانش آموزان شرط بازگشایی مدارس نبوده است، اما با توسعه این روند فضای بهتری ایجاد می شود و دانش آموزان متوسطه اول، دوم و هنرستانی ها شرایط بهتری خواهند داشت.
کمرئی افزود: در نیمه دوم آبان ماه به سایر مدارس باقی مانده می رسیم. ما در این مسیر فرصت داریم که باز هم شرایط را ارزیابی کنیم و اگر لازم است در مجوزها تجدید نظر کرده و یا در صدور آنها تسریع کنیم که به شرایط کلی کشور و روند توسعه واکسیناسیون باز می گردد.
وی ادامه داد: امید داریم بر اساس الگو و هماهنگی که با وزارت بهداشت داریم در دهه سوم آبان شاهد باشیم مدارس بزرگ ما بخشی از فعالیت هایشان را به صورت حضوری و مدارس کوچک همه فعالیت شان را به صورت حضوری ارائه می دهند و دانش آموزان از آموزش باکیفیت تری برخوردار هستند.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/761853/اظهارات-ضد-و-نقیض-مسئولین-آموزش-و-پرورش-در-خصوص-نحوه-بازگشایی-مدارس
بستن   چاپ