خبر یزد

آخرين مطالب

سیستم پشتیبانی آنلاین هابر معرفی شداخبار شرکت‌ها

سیستم پشتیبانی آنلاین هابر معرفی شد

بزرگنمايي:

در این مقاله در رابطه به مقایسه سیستم پشتیبانی آنلاین با دیگر سیستم‌ها همچون تلفن پرداخته می‌شود و راهکار مناسب جایگزین به شما پیشنهاد می‌شود.

اگر امروز از دوستتان درباره تجربه خریدش از کسب‌وکاری بپرسید، احتمالا جوابی این‌چنین خواهد داد: «کیفیت بالا، پشتیبانی خوب و ارسال سریع!» البته می‌توانید تمام صفت‌های عبارت قبلی را به پایین، بد و کند نیز تغییر دهید.

همان طور که دیدید پشتیبانی خوب یا بد یکی از عوامل مهم در نظر خریداران محصول شما است. اگر مشتری به کسب‌وکار شما حس خوبی داشته باشد، قطعا شما را به دوستان و آشنایانش نیز معرفی می‌کند. حس خوبی که با کمک هابر راحت‌تر ایجاد می‌شود.

فناوری چت آنلاین، شوالیه جدید پشتیبانی از مشتریان

پشتیبانی در لحظه از مزایایی است که هر کسب‌وکاری ندارد. در گذشته بدین منظور باید تعداد بالایی پشتیبان تلفنی استخدام می‌کردید تا پاسخگوی سوالات تمام مشتریان باشند. هرچه کسب و کار بزرگتر می‌شد، تعداد کارکنان را نیز می‌بایست افزایش می‌دادید.

امروزه اما این فرآیند تسهیل‌ شده است. وبسایت، وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی به ما کمک می‌کنند تا در کانال‌های بیشتر و با هزینه پایین‌تری به پشتیبانی از مشتریان بپردازیم. با این‌حال هنوز هم نبود پشتیبانی در لحظه، فهرست بلندبالای دایرکت‌ها، پیام‌ها، ایمیل‌ها و همچنین، یک‌جا نبودن تمام تیکت‌های پشتیبانی از جمله مشکلات سر راه بیزینس‌ها است.

از جدیدترین روش‌های پشتیبانی مشتریان سرویس چت آنلاین است. در سرویس‌های این چنین سعی شده تا مشکلات موجود در روش‌های پیشین پوشش داده شود. به عبارت دیگر، چتِ درلحظه برگ برنده کسب و کارهای آنلاین نسبت به رقبا است. یکی از سرویس‌های فعال در این زمینه، هابر است که فرایند شروع گفت‌وگوی آنلاین را تسهیل کرده‌است. به شیوه‌ای که شما می‌توانید در کمتر از چند دقیقه آن را روی سایت خود نصب کنید و به پشتیبانی و پاسخگویی به مشتریان بپردازید.

کانال پشتیبانی که سر تا پا مسلح است

هر اپراتوری که برای پشتیبانی آنلاین استخدام کنید، با ابزار متنوعی که در اختیار دارد می‌تواند همزمان پاسخگوی چندین مشتری باشد. بدین ترتیب، هرچه مقیاس کسب و کارتان بزرگتر شد، نیاز نیست اپراتورهای بیشتری استخدام کنید. ظرفیت هر اپراتور پشتیبانی بر پایه چت، چندین برابر پشتیبان‌های تلفنی است.

ابزاری که به نیروی پشتیبان شما کمک می‌کند، عبارتند از پاسخ‌های آماده، مقالات پایگاه دانش و اضافه‌کردن پشتیبان دیگر به مکالمه. همه این‌ها دست نیروی پشتیبانی را باز می‌گذارد تا با خیال راحت مکالمه با چندین مشتری را به پیش ببرد.

هابر در خدمت مدیران کسب و کار آنلاین

اگر مدیر یک کسب و کار آنلاین باشید، قطعا می‌دانید که پشتیبانی، چقدر به‌خصوص در این ایام شیوع کرونا، حائز اهمیت است. مشتریان چون محصول را نمی‌بینند و حضوری خرید نمی‌کنند، تمام امید و اعتمادشان را از نیروهای پشتیبانی انتظار دارند. اگر کسب و کاری به بخش پشتیبانی اهمیت ندهد، نه‌تنها مشتریان تازه‌ای جذب نمی‌کند، بلکه مشتریان قبلی‌اش را هم از دست خواهد داد.

رسیدگی به مشتریان و برقراری ارتباط درست با آن‌ها به کمک چت آنلاین آسان‌تر شده است. تصور کنید مشتری بالقوه شما درحال گشتن میان فروشگاه‌های مختلف است. به وبسایتتان که می‌رسد یکی از محصولات چشمش را می‌گیرد. بازدیدکننده وبسایت شما قبلا دنبال آن محصول نبوده و اطلاعات خاصی درباره‌اش ندارد. زمان چندانی را هم نمی‌خواهد برای تحقیق درباره چیزی که فقط هوسش را کرده صرف کند.

در این نقطه از فرآیند، گفت‌وگو و چت آنلاین یکی از بهترین ابزارهای اقناع مشتری برای خرید محصول است. زمانی که بازدیدکننده‌ی مردد وبسایتتان، پنجره کوچک لایو چت را ببیند و از طریق آن ابهاماتش را با نیروی پشتیبانی در میان بگذارد، بخش عمده‌ای از سیر جذب مشتری انجام می‌شود.

پس از اینکه ارتباط شما با مشتری برقرار شد، می‌توانید اطلاعات تماسش را بگیرید، او را به خرید تشویق کنید و در نهایت نظرش را درباره وبسایت، محصولات یا کیفیت پشتیبانی بخواهید.

سیستم پشتیبانی آنلاین هابر نسل جدیدی از روش‌های پشتیبانی مشتریان است. نمونه‌های خارجی و پیشروی این تکنولوژی تحول بزرگی در کسب و کارهای آنلاین به وجود آورده‌اند. هابر نیز محصولی ساخته پا به پای نمونه‌های موفق که می‌توانید آن را ۱۴ روز به طور رایگان تست کنید.

انتشار محتوا:اخبار رسمی
لینک کوتاه:
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

خطر جولان شبانگاهی شترها در مسیر مروست یزد

کاهش بارش‌ها و استمرار خشکسالی‌ها در یزد

حدود 90 درصد مردم در سیستان و بلوچستان یارانه معیشتی گرفتند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان: رسیدگی و برطرف کردن مشکلات مردم از وظایف ما است

تصویب واگذاری زمین به پیمانکار پروژه احداث خط مترو تهران- پرند/اتمام پروژه ایستگاه مترو پرند تا پایان سال

کاشت درخت برای تولد هر نوزاد توسط شهرداری ارزشمند است/ ورود جدی دولت به موضوع جمعیت

گروه دوام، ابزار مردم برای ارتقای ایمنی است/ مدیریت بحران جای سیاسی‌کاری نیست

اختصاص یارانه نان به نانوایی‌ فقط به ازای نان فروخته‌شده

استاندار: وضعیت برخی محلات یزد، شایسته شهر جهانی نیست

فعالیت ترمینال بار فرودگاه یزد از سر گرفته شد

بستری 60 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های یزد

افزایش موقت دما در یزد

بزرگترین واحد تولید لبنیات استان یزد افتتاح می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر: کارجویان بوشهری دارای مهارت دغدغه اشتغال نداشته باشند

برترین‌های مسابقات قویترین مردان ایران در بهاباد یزد معرفی شدند

رشد 70 برابری اهدای عضو در استان یزد

استاندار: برای کاهش نرخ بیکاری بانوان و دانش‌آموختگان یزدی، برنامه داریم

اخبار کوتاه استان یزد

تامین اجتماعی یزد، بدهی خود به دانشگاه پزشکی را پرداخت کند؛ رضایتمندی از بیمه سلامت

اجتماع بزرگ نوجوانان غرب تهران در پویش سلام فرمانده

چهارمین نمایشگاه خودروی تهران

واکنش به موقع شهرداری یزد در پاکسازی میدان مرکزی شهر

3 امتیاز شیرین، هدیه مسئولان یزد به نود ارومیه

مسیر تهرانی‌ها 723 کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود

قصه تکراری اما و اگرهای صعود تیم فوتبال قندی یزد

گردهمایی بزرگ باستانی کاران میبد برگزار شد

مقاومت شهداب از صعود به فینال بازماند

حفظ و نگهداری بناهای تاریخی مهریز بسیار مهم است

کارگاه آموزشی خبرنگاری بحران در یزد برگزار شد

ایجاد بیش از 8 هزار فرصت شغلی جدید در مناطق آزاد کشور

افتتاح طرح هایی به ارزش بیش از 400 میلیارد تومان در کیش

فلسفه وجودی مناطق آزاد کشور تولید و صادرات محور است

560 میلیارد ریال از محل سفر رییس جمهور و استاندار یزد، به ابرکوه اختصاص یافت

مدیر دفتر بازاریابی وزارت میراث فرهنگی: حمایت از صنایع دستی، اولویت‌ دولت سیزدهم است

رییس بنیاد مستضعفان: شهرستان‌های خاتم و مروست یزد در اولویت آبادانی استان هستند

امام جمعه اردکان: مدیران، دغدغه مسائل فرهنگی و دینی هم داشته باشند

توزیع 600 بسته معیشتی و حمایتی بین اقشار کم‌برخوردار منطقه 15

سفیر صلح و سلامت: 1400 نهال به افتخار مدافعان سلامت و کادر درمان خواهم کاشت

اینفوگرافی/ بهترین و بدترین استان‌های کشور برای سالمندان

افزایش کیفیت نمایشگاه کتاب با برگزاری در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب

نرخ جدید کرایه تاکسی در سال جاری تغییر نمی‌کند

مدیر دفتر بازاریابی وزارت میراث فرهنگی: حمایت از صنایع دستی، اولویت‌ دولت سیزدهم است

یادواره سرداران و 300 شهید بخش مرکزی یزد آغاز شد

امام‌جمعه مهریز، همکاری مردم در اجرای کامل طرح اصلاح یارانه‌ها را خواستار شد

تداوم روزهای بدون فوتی کرونا در استان یزد

چند خبر کوتاه از یزد

یک میلیون فرصت شغلی در سال 1401 ایجاد می‌شود

رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار منصوب شد

رئیس بنیاد مستضعفان از اختصاص 23 زمین برای ساخت مسکن محرومان خبر داد

مشکلات و مطالبات مردم باید در خبرها دیده شود