پیام ویژه - تسنیم /جنبش مقاومت حزبالله بامداد پنجشنبه گفت که رژیم صهیونیستی برای دومین بار طی ۴۸ ساعت گذشته، عامدانه غیرنظامیان لبنانی را در «کفر رمان» هدف قرار داد.
جنبش مقاومت اسلامی لبنان «حزبالله» بامداد پنجشنبه گفت که رژیم صهیونیستی آتشبس را نقض کرده است.
حزبالله در بیانیهای توضیح داد: «برای دومین بار در ۴۸ ساعت گذشته، ارتش دشمن اسرائیلی عمداً غیرنظامیان لبنانی را در کفر رمان هدف قرار داد».
شبکه «الجزیره» به نقل از این بیانیه گزارش داد: «کاری که دشمن در کفر رمان انجام داد، نقض آشکار آتشبسی است که ما تاکنون به آن پایبند بودهایم».
پیش از این، در پی مقاومت جانانه مجاهدان حزب الله لبنان که با تلاش صهیونیستها برای تصرف ارتفاعات علی الطاهر مشرف به منطقه استراتژیک نبطیه مقابله کردند، مقامات صهیونیست نشستهای فشرده و اضطراری خود را برای بررسی نحوه واکنش و پاسخ به این حملات آغاز کردهاند.