پیام ویژه - فعال سیاسی اصولگرا درباره چرایی مذاکره و توافق گفت: آرمانگرایی کوری غلبه کرده است که روی قله هستیم.
وحید اشتری اظهار داشت: باید وضعیت کشور در حوزه اقتصادی و نظامی منتشر شود. باید ذهنیت واقعگرا داشت که محاصره دریایی ایران موثر بود و ما نتوانستیم کاری کنیم.
وی گفت: برخی فکر میکنند چرا باید تنگه را باز کرد؟ واقعیات نظامی را باید مد نظر قرار میدادیم! ایران به دلیل موشک و پهپاد، دفاع نامتقارن دارد، جنگندهای نداریم!
اشتری افزود: ضمن اینکه جلوی ابرقدرتها ایستادیم، و ایران در جایگاه تاریخی بینظیری ایستاده است، نباید شعار بدیم!