سه شنبه ۲ تير ۱۴۰۵
سیاسی

وحید اشتری، فعال سیاسی اصولگرا درباره چرایی مذاکره و توافق:

آرمان‌گرایی کوری غلبه کرده است که روی قله‌ هستیم/ باید ذهنیت واقع‌گرا داشت که محاصره دریایی ایران موثر بود و ما نتوانستیم کاری کنیم/ ویدئو

آرمان‌گرایی کوری غلبه کرده است که روی قله‌ هستیم/ باید ذهنیت واقع‌گرا داشت که محاصره دریایی ایران موثر بود و ما نتوانستیم کاری کنیم/ ویدئو
پیام ویژه - فعال سیاسی اصولگرا درباره چرایی مذاکره و توافق گفت: آرمان‌گرایی کوری غلبه کرده است که روی قله‌ هستیم.
  بزرگنمايي:

پیام ویژه - فعال سیاسی اصولگرا درباره چرایی مذاکره و توافق گفت: آرمان‌گرایی کوری غلبه کرده است که روی قله‌ هستیم.

وحید اشتری اظهار داشت: باید وضعیت کشور در حوزه اقتصادی و نظامی منتشر شود. باید ذهنیت واقع‌گرا داشت که محاصره دریایی ایران موثر بود و ما نتوانستیم کاری کنیم.
وی گفت: برخی فکر می‌کنند چرا باید تنگه را باز کرد؟ واقعیات نظامی را باید مد نظر قرار می‌دادیم! ایران به دلیل موشک و پهپاد، دفاع نامتقارن دارد، جنگنده‌ای نداریم!
اشتری افزود: ضمن اینکه جلوی ابرقدرت‌ها ایستادیم، و ایران در جایگاه تاریخی بی‌نظیری ایستاده است، نباید شعار بدیم!


نظرات شما